-
Fy vad otäckt. Vad snabbt det kan gå. Verkligen tur att det gick bra!trollmamma76 skrev 2009-10-16 13:36:06 följande:Men GUD vad ont i hjärtat jag fick,tårarna bara sprutar.änglavakt..
-
85 dagar kvar har jag!! Om 5 dagar har man gått 200 av 280, det känns bra!!
Har oxå ont i fogarna, fast bak i vekryggen. Och mellan benen när man ska kliva i och ur bilen tex. Och att böja sig ner och plocka upp något från golvet gör så himla ont. Men mina barn är väldigt hjälpsamma!!
Sonen på 5 år sa tex i morse jag tar upp kalsongerna fr golvet efter som du har så "jäkla" ont i ryggen... Undrar just hur många gånger man sagt det själv...
Idag ska jag och dottern 3 år på Bio, Nicke Nyfiken blir det. Grabbarna ska gå på Upp. Sen blir det en tripp ner på stan. Och kanske jag hittar nåt sött till lill*n, har ju inte köpt någonting ännu... Inte likt mig... -
Malin Guinn skrev 2009-10-17 09:59:42 följande:
Ha ha vilka colla bilder på magen!! Super fina!! -
Vecka 29 idag!! Snart kan nedräkningen börja!! ,-)
Jag vaccinerade mig i fredags. Nästa vecka börjar de ge på bvc, så nu ska här bokas en tid till mina småttinger oxå!
Är hemma med sonen idag som har 39 graders feber, inte kul när barnen är sjuka... -
Grattis Malin!!
27 den gyllene åldern, jag har absolut stannat vid 27!! Har fyllt det 7 år i rad...
Vad mysigt att gå på restaurang! Själv ska jag på inredningsparty ikväll, ska bli så skönt att komma hemifrån, då jag har 1 sjukt barn och en grinig 3-åring hemma...
Vaccinet; Har jag redan tagit, för mig var/är det självklart att vaccinera sig. För både min/bäbisen och övriga samhällets skull... Men det är klart att jag oxå har tvivlat... Men nu är det gjort!! -
Ahhh, idag står det 50 dagar kvar till bf!!! Tyckte det nyss var 100...
Längtar sååååå efter lilla bebisen nu!!