Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

Petra, ska tänka på er!!

Jag blir bara glad när jag tänker tillbaka på vårt sista möte...Hon ena föll direkt för Emil, det var ju kul att höra en massa positivt om sitt barn
    Det var två studenter med på det mötet..(Dom frågade självklart innan).

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Troro nog häller det handlar om hösten...Det blir mörkare och kallare...Klockomställningen handlar ju bara om den timme...Det fixar sig hos oss på max ett par dagar..

• norgesessan

Ludenben, Emil blir också tokgalen på saker när det går fel....Just att bygga koja brukar gå bra, men han kan gå från att leka bra, till att bli togarg för en sak, sen löser det sig och allt är glömd...Allt detta på 2 minuter...eller 1...

• norgesessan

Här är också soffan en trampolin och racebana...Fast vi säger till, för dom skadar sig ju...(Han smittar det över på Jonathan också...)

• norgesessan

Nej, tyvärr....Han lyssnar rätt så snabbt på oss, det är bara att det är glömt till nästa gång..

• norgesessan

Vilken otur! Men drar liiite på skrattbanden.. Det är ju helt fel i deras värld...Hur kan man äta godis på en söndag????
    När jag var liten trodde jag för allvar att barntv och allt annat på tv var direktsänt. Det var ett program med en programledare på vår barntv, sen var han med i nåt annat program med vuxen publik (typ som när han fakir var med på allsång på skansen). Jag trodde på riktigt att han skulle säga det på barntv nästa dag..Att han ahde varit med på "XXXXXXX". Men det gjorde han inte....

• norgesessan

Hej, och välkommen hit...Jag har inte tittat i den på ett tag, tror dom senaste har presanterat sig här..

Svar på tråden ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig