ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Bra att han iaf kommit så långt, här har jag samma misstankar på min man men han får aldrig tummen ur att göra nåt åt det hela heller
Jag orkar inte ens skriva om hur mina mornar är men jag kan sammanfatta med ett stort jävla kaos som trappas upp lagom när man tycker att det blev lite lugnare.
Ni som vill och orkar kan följa mig i bloggen, just nu är det en tung period...men ni som "känner" mig sen jag började hänga i tråden har säkert också sett mönstret att det är hösten som är pest och pina. I våras såg jag tydligt att det var klockomställningen som är orsaken nu är jag ännu säkrare. Vet att jag förra hösten spekulerade lite i att det var först födelsedagen i oktober som spökade och sen höstlovet och sen julen coh sen sportlovet och sen påsklovet men nu vet jag att så inte är fallet, det är den där jävla klockan eller ev. hösten/vintern i sig och vad sjutton kan man göra för att göra livet enklare då???
Ja om nån har tips så mottages om tackasmt för nu börjar det driva mig till vansinne och det är låååååååångt kvar till våren/nästa klockomställning