ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Missade totalt att det var en ny tråd... Men nu är jag här.
Missade totalt att det var en ny tråd... Men nu är jag här.
Detta med Kim håller i sig. Ringde barnmottagningen idag. Jag ska återkomma på måndag kl 9. För att säga om han är bättre. Annars blir det inställt. Det lär nog ta tid innan man får en ny tid. Tråkigt men sant. Kim är svullen än och har svårt att äta. Det han han får sig är ca 3 dl yoggi morgon och kväll, en halv korv med bröd eller en halv hamburgare. Han får sin favoritmat, för då brukar han ju kunna äta lite.
Fick även mail från hans menstor att Kim ligger efter i matte och svenskan. Men, det är ju självklart eftersom han har varit mycket sjuk nu. Han har varit sjuk i olika periopder sedan skolstarten. 31/8-8/9, 23-24/9, 6-9/10. Det är totalt 13 skoldagar. + att han har varit ledig 1 dag pga läkarbesök. Men vad ska man göra när han är infektionskänslig. Det har han blivit under de senaste åren.
Kim mår mycket bättre nu. Så det lutar till att hans gastroskopi blir av på tisdag. Ska ringa igen som planerat på måndag till barnmottagningen. Så får vi se vad de säger om det hela.
Idag spelade han CUP i bowlingen. Han hade energi till alla 12 serier som spelades i rad.
Imorgon är det dags för Kims gastroskopi. Han är nervös. För han får ju inte äta efter kl 24 pga att han ska sövas. Så undrar han om han kan andas när de söver honom. Så är det jätte taskigt säger han att han inte får äta frukost. kl 7.30 ska vi vara där. Hoppas allt går smidigt. Men man vet ju aldrig. Återkommer om hur det går för honom imorgon när vi kommer hem igen.
Nu är Kim orolig... han har svårt att somna. Det lär nog bli en jobbig dag imorgon.
Godmorgon på er. Snart är det dags att väcka Kim. Måste sätta Emla plåster innan vi åker. Vi åker vid 7 tiden. Ucsh, vilken dag vi har framför oss.