lite tid för sig själv.
Nu kommer ni tycka att jag är gnällig säkert men just nu längtar jag sååå efter lite egentid. Har inte varit själv på flera veckor, har inte ens tagit en promenad själv vilket är det enda jag kräver. Vi har och har haft så mycket nu. Jag är mammaledig och hemma på dagarna,helt ok och jag trivs med det men när kvällen kommer kan man vara ganska trött och då kan det vara skönt om mannen kan ta en matning el så. Som det har varit nu har mannen varit upptagen på kvällarna med möten, hjälpa andra med div. osv...man blir själv jämt.
Han är trött och slut nu också och tiden räcker inte till något känns det som. Jag hade tänkt att bara få gå och sola denna helg men det har ännu inte blivit av och nu är sambon borta igen och vi har fullspäckat schema idag med. Allt har blivit så intensivt med barn. Missförstå mig inte-jag älskar min son så jag dör och jag uppskattar att få den här tiden hemma med honom. Min sambo är inte omöjlig vad gäller att ta hand om sonen själv eller så. Jag har det rätt bra. Bara lite sliten just nu och känner nästan dåligt samvete när jag vill hitta på något ensam för jag vet att mannen har en massa annat han behöver göra.
Har ni någon egentid, tar ni vid tillfälle eller har ni något speciellt tillfälle i veckan?
Sorry för en gnälltråd, är som sagt bara lite sliten just nu..