Inlägg från: Muchi83 |Visa alla inlägg
  • Muchi83

En annan unge slår min son på förskolan!

Igår kom jag och skulle hämta min son och han var helt blodig runt näsan. Det visade sig att en unge hade sagt till en annan unge att putta min son. Sen idag när jag lämnade honom så slog en annan unge honom flera gånger. Jag har nämligen märkt dom senaste typ 2-3 veckorna att han slåss mer och han svårt att sova på nätterna. Han vaknar och är typ hysterisk. Frågade på förskolan men dom sa inte så mycket. Dock så har det börjat väldigt många nya barn på hans förskola för inte alls länge sen. Just den som slog honom nu på morgonen. Det måste ju vara den ungen han har fått det ifrån. Hur har ni handlat i en sån sits och om du har varit i den sitsen förut hur slutade det?

• Svar på tråden En annan unge slår min son på förskolan!
  • Muchi83

Det är jätte jätte frustrerande sånt där. Men nu har han börjat bli bättre så jag hoppas att den andra ungen är bättre också.

• Muchi83

Det är ju dom som ska säga till den dumma ungen. Det är inte ditt barns skyldighet. Dom är ju inte vuxna. Min son som knappt säger så mycket ord än kan ju inte ens säga ifrån. Dock verkar det ha gått bättre nu men ibland ser jag att ungen ger sig på andra när jag lämnar och hämta honom. Man undrar ju ibland varför just han gör det.

• Muchi83

Fast den här ungen vill ingen leka med. Så fort en annan unge kommer in genom dörren så springer han fram och slår direkt. Han springer efter dom andra och sliter i håret och slåss.

Svar på tråden En annan unge slår min son på förskolan!