Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Sneda tänder- panik!

Hej! Jag har haft sneda framtänder sedan jag var liten och har många gånger funderat på att skaffa sån tandställning på insidan. Tråkigt om den inte är lika effektiv dock med tanke på hur dyrt det är. Har funderat på skalfasader också. Problemet är att jag är så jävla tandläkarrädd så jag vet inte hur jag ska klara det. Är iaf jävligt trött på att ha sneda tänder och ångar som fan att jag inte hade tandställning som barn när det var gratis. Ärligt talat kan jag även känna mig lite småsur på mina föräldrar som inte tvingade mig att ha det utan lät mig bestämma det själv när jag var 10 år.

• Anonym (O)
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-01 20:40:43 följande:
    Anonym (O) skrev 2009-10-01 20:07:24 följande: Varför är du rädd? Tex fasader innebär ju inget obehag alls.
    Är det inte?? Det låter ju jättebra, jag trodde de var tvugna att slipa bort emaljen och det gör ju svinont när de borrar och kommer igenom emaljen...

TS: tack för pepp!! Jag går redan hos en sån tandläkare, problemet är ju att gör det ont så gör det det ändå. Försöker också tänka så med föräldrarna men ibland blir jag sur ändå!
  • Anonym (O)

Menar ni alltså att det inte gör ont med skalfasader?

Svar på tråden Sneda tänder- panik!