• Henke82

Sugen på killsex

Anonym (Sugaren) skrev 2019-01-14 08:58:28 följande:

Jag blev övertalad att testa att bli avsugen av en kille en gång i tiden. Som vanligt var det argumentet att du får det ju skönt och behöver inte göra något. "Man behöver inte vara gay för att ta emot en avsugning." Och kåt som man var gick jag med på det och det var ju rätt skönt.

Tydligen har jag fin kuk för efter att ha lagt ut en kukbild på en kontaktsida var det väldigt många killar som hörde av sig och ville hjälpa mig att tömma. Efter en tid testade jag även att sätta på en kille och även det var skönt. Men att själv suga eller bli påsatt tyckte jag var på tok för gay för att testa. Men tiden gick och det blev som det blev och helt plötsligt en dag så låg jag där och tog emot kuk i rumpan. Och från första stund var jag helt såld. Att bli påsatt är så skönt att det inte går att beskriva med ord.

Sen skaffade jag flickvän och killträffarna upphörde. I somras tog mitt förhållande slut och jag blev sugen på att träffa någon kille igen. Av någon anledning kände jag mig plötsligt sugen på att få suga kuk. Och på kort tid blev det mitt primära mål, trots att jag tidigare varit helt ointresserad av det. Efter en del sugande utan att någonsin tagit sperma i munnen så bestämde jag mig en dag för att testa att låta killen spruta i mig. Tanken var att jag skulle spotta ut det efteråt men han sprutade så mycket att det inte fick plats så jag började svälja och sedan kunde jag inte sluta.

Så från att av gayfobi varit enbart aktiv har jag gått till att bli en sväljande kuksugare. Jag tänder fortfarande inte så mkt på killar utan mest på kuk.

Tja, vad är det man brukar säga... "Ingen kommer ihåg en fegis."

Kul att du gillar det! Men kom ihåg - gå aldrig med på något som inte känns bra. Kör hårt!

• Henke82
    Anonym (Vill ha killsex) skrev 2019-02-16 15:47:47 följande:

Jag vill med ha killsex, har aldrig varit med en man förut, men vill så gärna ha sex med en man.

Vad stoppar dig? Om nu något stoppar dig, vill säga.
Svar på tråden Sugen på killsex