Inlägg från: Anonym (Biboy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Biboy)

Sugen på killsex

Fumlade också runt när det gällde att träffa killar först...träffade ngn på en chatt vilket var ett fiasko. Sedan träffade jag en kille på ett 'mixställe' som jag även var kompis med ett par år (vi hade bara sex ett par gånger i början). Sedan av en slump visade det sig att en kompis var bisexuell så vi har haft sex ett par gånger.. Han kände sig nog lite dum efter första gången, men då jag inte har ngn skam i kroppen så vart det aldrig riktigt pinsamt... Skönt, då slipper man vara så jädrans orolig då man inte vet var ens partner varit innan...

Av de sajter jag hängt på så var QX och Sylvester bäst.... Men häng ett tag och snacka med folk bara så lär man sig sålla 'knullarunt'-typerna från 'vanliga' killar.

• Anonym (Biboy)

Anonym (perfect) skrev 2009-09-24 08:34:07 följande:

Chatten på rfsl.se, funkar för de flesta med normala krav och böjelser.
    Det var där jag träffade 'min första'...men det var fiasko

Jag e så jävla petig jämfört med många på de där chattarna som verkar kunna ligga med vad de får tag på..
  • Anonym (Biboy)

Anonym (mums) skrev 2009-09-24 15:17:08 följande:

Blir riktigt upphetsad av att höra män prata om fantasier med andra män.. Lite OT men kunde inte låte bli ;o)
    Också läckert att höra.
    Jag brukar berätta om mina 'eskapader' för en tjejbekant ibland när vi träffas. Sen avslöjade hon en gång att hon sedan gick hem och onanerade...mmmm
  • Anonym (Biboy)

Uppsala..

Not that Im cruising...

(Då skall det vara jävligt rätt person..)

• Anonym (Biboy)

Anonym (Gillar kuk) skrev 2009-09-30 07:47:50 följande:

Eftersom jag känner mej äcklad av att kela eller kyssa en man så kallar jag mej INTE bi. Jag gillar även att ha strumpbyxor på mej när jag runkar eller vill bli kåt vilket är en fetich och jag kallar men inte för trans för det heller.
    Finns nog massor som kallar sig för bi som inte heller gillar att kyssa killar. Ser mig som bi, och även om jag inte äcklas av kyssar/kel med riktigt fräscha killar, så är det inte heller ngt jag tänder på. Det är fokus på centrum som gäller liskom..

Men i slutändan är det ju inte så viktigt vad man kallar sig, bara man har kul....
  • Anonym (Biboy)

Anonym (mums) skrev 2009-10-02 15:44:26 följande:

Hade varit roligt att få titta på 2 killar , som åskådare. Eller ha en trekant med två killar som leker dem också
    Mmmm, låter skönt..

Grrrr, hatar läsa sånt här när man inte har ngn vän till hands..
  • Anonym (Biboy)

Anonym (QQ) skrev 2009-10-05 21:24:18 följande:

Anonym (gillart) skrev 2009-10-05 08:50:08 följande: ja verkligen synd att det är så... fan det e ju inte "värre" att ta på någon annan killes kuk än sin egen... tycker de borde ställa upp för oss andra killar
    Inlärt beteende.

Fast jag har för mig att dagens tillgänglighet till gratis internetporr i alla dess former gör att fler i hemlighet fantiserar om / runkar till bög/bi porr. Det är helt enkelt lättare att utforska gränserna när man kan vara anonym och slipper köpa ngt/möta ngn.
  • Anonym (Biboy)

Får bara 'ut något' av att bli avsugen om det är jag som 'munknullar' sas... Annars suger jag hellre..

Svar på tråden Sugen på killsex