Inlägg från: Anonym (24åringen!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (24åringen!)

För oss som har barn med män i fängelse del 13

Min sambo sitter just nu häktad i väntan på överklaga! Han vart dömd till 4år..
    4ÅR?? Hur kunde dom döma honom till 4år? Dom säger att brottet va grovt med med va det inte! Ingen av försvarsadvokaterna (dom va 4st i brottet) tycker att brottet va grovt!

Vad ska jag göra? Visst han kommer komma ut efter 2,8år om det inte blir mildare i överklagan! Men våra barn kommer vara nästan 9och 4 när han kommer ut då!

Jag vet inte vad jag ska ta vägen! Är helt knäckt! Hur ska det gå för oss ekonomiskt nu?
    Vart ska jag vända mig? Ska till en läkare på måndag och bli sjukskriven! Har inte jobbat på över 1mån pga allt som hänt runtomkring!

Jag har lyckats börja äta nu! Förstår inte att man kan bli så knäckt över en människa som försvinner ur ens vardag! Kan man bli så beroende av en annan så man ger upp som människa?

Tankarna är många och konstiga! Jag är övervägande ledsen men ofta arg och besviken!

• Anonym (24åringen!)

Jag har skrivit högre upp om min pojkvän.. han har nu suttit nästan 1år och har nästan 1år kvar
    Han har första 24timmars permissionen inom kort.
    Ni ska tro att man längtar :) FÖrsta natten tillsammans på 1år

Svar på tråden För oss som har barn med män i fängelse del 13