Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
Grattis Pontus!!
Grattis Pontus!!
Vad sägs om torsdag, då kan även jag titta förbi på en fika!
Jag lämnar F på dagis vid 9 så jag åker gärna direkt in till stan, men kan möta upp er andra när ni kommer om ni inte vill vara inne så tidigt!
Är inne runt 9,45 isf!
Vi har fått halsfluss... Jag är helt deckad och Filip är inte helt sig själv men nu har vi båda fått medicin så vi ska bli bra, läkarn sa att vi är smittfria efter 48h efter intg av första tabellt så tycker ni att det är okej så kommer jag på torsdag ändå, bara orken infinner sig! Då har det gått tre dygn...
Då kommer jag gärna på torsdag runt 10! Mår mycket bättre redan idag men blev helt slut av att ta på båda barnen kläder sätta dem i bilen och köra Filip till bussen...
Jo Filip är stor kille nu och åker bussen själv... eller kanske inte, farmor var snäll och tog med honom till Kungälv så jag fick lite mer vila!! Vad skulle jag göra utan farmor???
Syns på torsdag tjejer, har vi sagt nån plats? Fröken Ohlson för lite nostalgi kanske?
*Längtar*
Sarek, fick vi det för 4 år sen så får vi väl det nu också får vi hoppas...
Ska hämta Filip på dagis nu, syns imorgon!
Nej Amar, va tråkigt, krya på sig till Hassan iaf och hoppas ni andra klarar er!
Heather, på Filips barnkalas så ville Filip ha en skattjakt.
Barnen satte sig ner och målade var sin skattkarta och fick markera med ett kryss på kartan var skatten fanns. Sedan fick de springa runt och leta efter skatten. Jag gav lite ledtrådar här och där var de skulle leta. T.ex skatten finns jämte en mamma eller den finns under ett bord etc. De älskade det!
I Filips fall var skatten en kalaspåse med en hot wheels bil och några mashmallows!
Skattkartorna de målade var ju verkningslösa men oj som de letade med kartorna i handen!!! Ett litet tips kanske!
Glömde ju att tacka för idag, va himla mysigt och lite nostalgiskt att fika med er! Synd att så många fick sjuka barn men det är sånt som händer!
Nu ska jag åka på simskolan med Filip!