Oj Fröken T, vilken jobbig sits!
Nr1 förstår inte varför man lägger kalas efter dagis på kvällen, hade personligen aldrig gjort så då jag vet hur trötta barnen är!
Nr2 varför lägger man kalas på lek och buslandet när de är såhär små? Har de över huvudtaget ett behov av det?
Filip hade kalas i söndags för dagiskompisarna och de var mest på Filips rum och röjde ut allt de kunde hitta, tror inte någon hade tråkigt!
Oavsett så hade nog Filip fått gå just för det som du säger att det kommer pratas om det och att hon vet om att hon var bjuden. Hade nog resonerat som så att han fick sova i bilen hem, men nu har ju ni ingen bil.
Nu har ni ju bestämt er för att stanna hemma, kan ni inte göra lite minikalas hemma för bara Elise, hon får välja middag, hon får välja spel/annan aktivitet hon gillar som ni gör tillsammans och ev någon fiskedamm eller dylikt.
De är fortfarande så små att det inte sätter några djupare spår!
Vet inte om jag skrev det här men i sept så var ju alla andra bjudna på kalas utom filip i deras lilla killgrupp, jag tyckte det var jättejobbigt men det gick filip helt obemärkt. Det jag vill säga är kanske att mammakänslorna tar över och att barnen inte tar det så hårt!