• Eliva

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Hej tjejer!

Jag vet inte ifall någon av er kommer ihåg mig. Jag var med i första fika-gruppen -05. Har en tjej född nov -05 som heter Eliva. Kom in på er tråd när jag sökte mer info om Pippi-föreställningen som går på Lisebergsteatern och kände då igen flera av era nick. (Så jag har varit inne och kikat lite på era pres för att se vad som hänt.)

Har någon vart på Pippi? Vad tyckte ni? Funderar på att ge Eliva det i julklapp.

• Eliva

Nej, men jag minns oxå någon som hette Jessie. Jag tror jag hette.... hmm....jösses, jag minns inte! Superkarin kanske?

Nu har jag köpt biljetter till Pippis jul. Ska gå efter julår. Hoppas hon gillar det.

• Eliva

Ha ha, kul att ni minns superkarin! Numer borde man kanske gå under namnet "supermorsan" eller nått. Precis, jag var med på första fikan och sedan en eller två gånger till.

Kul att se att vi är många som fått syskon. Vi fick en lillebror den 19 okt i år, så vi börjar precis landa.

foodji - tror du tänker på Heather. Jag bor visserligen halvvägs till Borås, i Hindås, men bott här hela tiden. Vi trivs super men har börjat fundera på att flytta närmare dagis. I nuläget går Eliva på dagis i Bollebygd, det är 1,5 mil enkel väg. Blir mycket bilkörande fram och tillbaka, känns lite onödigt, nu när jag "bara" är hemma.

Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer