Inlägg från: Lilla Lila |Visa alla inlägg
  • Lilla Lila

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Hej alla!! Hoppas ni mår bra! Hur går det med Filip Yoysen, har det varit bättre m dagis?
    Linus säger oxå ibland att han inte vill gå dit.......men han har aldrig vägrat o när man ska hämta så vill han inte gå hem.
    Imorse möttes jag av ett gäng smågrabbar som kommer springande o ser o HÖR hur en av killarna slår till en annan.............OJOJOJ sånt ska man inte göra när jag ser.....han fick snällt be om ursäkt o de fick en predikan av mig!!
    Fröknarna sa att det är bra att jag säger till för det har jätteproblem med massa stök o bråk.
    O Linus o Oliver har gaddat ihop sig o bara busar o lyssnar inte på nån...........SÅ igår när jag hämtade (trött o sjuk o inte på humör) va det bara o sätta dessa två på mattan o ha en dialog......de har lovat o va snälla nu men det är väl redan glömt vid denna tidpunkt!!
    Vill ju att allt ska va toppen när man hämtar, men när fröken säger att ja jag vet inte vad som hänt med den goa linus, han lyssnar inte o bara busar............
    Nu ska jag äta lite frukost o knappra nån ipren eller nåt!! KRAM

• Lilla Lila

Hej!! För 4 år sen va man inte piggast i världen men förmodligen lyckligast!! DÅ låg LINUS i min famn
    Lilla killen börjar bli stor........................hela 4 år, tiden går verkligen fort som alla säger.............

• Lilla Lila

Meesa: Ja liten va han när han kom....men tog inte lång tid innan han la på sig
    Jämfört med Bianca o Filip blev han ju en liten tjockis... tunntarmen blev en tjock tarm
    Hehe.....

Vinterkläder tror jag att jag har så det räcker........två overalller, överdragsbyxor, termobyxir ett par, fodrade regnkläder, två vinterkängor o en vitnerjacka.......ja det borde nog räcka hoppas jag
    Det är så bra med dessa loppisar när man kan göra rejäla fynd!!

• Lilla Lila

Hej!! Här har ni tjejen som bara läser o aldrig skriver......
    Hänger gärna m o badar ibland.....är ju ledig de flesta måndagar.

Nu har väl alla 05-or gått o blivit 4!! SÅ grattis till er alla icke så små barn längre..

Hade föräldrasamtal på förskolan idag!! SÅ kul o höra att allt funkar bra...eller inte allt........jäkla matkrångel, jag fajtas med en del middagar för han e så himlans kräsen, ibland äter han det o nästa dag inte........SÅ han sitter o petar i sig maten o vägrar äta ibland...............
    Gör era barn så, o vad katten gör man??? Vill ju inte att han ska gå hungrig men har ingen lust att låta han leva på mackor o tänker inte laga specialmat till han!!

Stackars lilla Ludde, hoppas de hittar vad det är för fel o att det blir bra snart.

Linus har ju haft jätteproblem med att alltid vara förskyld (snorig näsa 27 dar i varje månad e inte så kul...)
    Men nu har vi ett kortisonnässpray som han får varje morgon, o det har blivit BRA Ingen rinnig näsa längre

• Lilla Lila

Meesa inte lagar du nåt äcklig mat inte,,,,,o jag hoppas jag inte gör det heller, o när vi andra fyra äter upp så borde det i va fallet (hoppas jag)

Döden ja, Linus kan oxå nämna den, men säger bara att ja mamma Baileys är död, det vet jag nu..... (fasters hund)
    fast i affären häromdagen ville han jättegärna ha nån leksak....... o när jag säger nej får jag höra: OH mamma kommer aldrig att få den......o kommer ju o DÖ innan......
    FUnderar på att slå in lite julklappar men orkar inte egentligen....... men det måste ju göras....

Hur har det gått med Sagas tandont??

Ha en härlig lördagskväll....jag har jobbat på en dop idag o det va så fint:_) men e lite trött nu!!

Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer