Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
Nu hittade jag hit med!
Nu hittade jag hit med!
Hej!
Har inte skrivit på ett tag. Hilma har varit väldigt sjuk men nu är hon så gott som återställd. Vi har ett besök kvar på sjukhuset för att se att allt är som det ska.
Vad skönt Yoysen att de på förskolan är så tillmötesgående.
Foodji, hoppas att Saga snart mår bättre.
Meesa vad spännande att bli stöd familj. Har ni pratat om vilken ålder barnet kommer ha?
Fröken t, hur gick det hos läkaren idag?
Fick ett samtal idag från det jobbet som jag inte fick. Jag sökte ju som säljare men fick nu erbjudande att börja där som biträdande butikschef
Foodji, har du varit hos läkaren? Eller de kanske inte gör något mot höstblåsor?
Tack förresten Det är på Cassels, Frölunda torg. De öppnar 23 oktober.
Foodji, huvudsaken är ju att hon får i sig något. Välling och risifrutti är ju bra det med. Lilla pyret hoppas hon blir frisk snabbt.
När vi var på sjukhuset i luxemburg så gick Hilma ner mycket i vikt och vägrade äta, tillslut är man glad bara de äter något. Hon levde på salami och kinderägg.
Yoysen, hon hade en infektion i lymfkörteln i låret. Innan de visste vad det var och innan hon reagerade på antibiotikan var det tufft. Men nu är hon nästan sig själv igen. Lite ängsligare bara men "knölen" i benet är borta och hennes balans är så gott som återställd.
Grattis Linus!
Sitter och budar på overall på tradera. Hilma har vuxit så mycket denna sommar så det är 116 som vi måste köpa. Snacka om att det går fort. Hon har vuxit från 98 till 110 denna vår/sommar, 110 börjar bli för litet nu.
Chefen ringde mig idag så på fredag börjar jag jobba
Är så nervös men samtidigt ska det bli så himla roligt att äntligen få komma igång!
Yoysen, menar du Lerums vattenpalats? Där har vi varit flera gånger med Hilma. Hon älskar det! Det finns ju en varm pool som vi vuxna tycker är jätte skön men H vill mest vara i den stora (svin kalla) och åka vatten rutchkanan.
Våra överraskningar är lek och bus landet, Ikea (om vi måste handla något ), mata ankorna i slottskogen..
Foodji, då vi träffar massor med folk och Hilmas immunförsvar är kraftigt nedsänkt kommer vi vaccinera oss allihopa.
Vilken underbar man du har!
Jag jobbar massor, 8.30-ca 20, 21 på kvällarna nu innan vi öppnar.
Men jag ÄLSKAR det Första gången i mitt liv som jag blir glad när klockan ringer på morgonen!
Ni får gärna komma och spana på invigningen nästa fredag!
Cassels på Frölunda torg!
Yoysen, jag skrev till dig på fb men har det kommit bort? Vill liksom inte skriva samma två gånger där..
Vad jag skrev var att du är världens bästa mamma till dina små och att man kan ha öroninf. med endast lock för öronen..
Meesa, invigningen är nu på fredag! Alla butiker kommer att ha öppningserbjudanden och även vi, vet inte riktigt vad vi har men klart värt att komma
Välkomna allihop!
Grattis till Filip i efterskott!
Hej hej!
Hade även jag tänkt hänga på imorgon men vågade inte säga till 100% och givetvis så fungerar det inte.. Jag jobbar massor just nu, en timme innan öppning tills vi stänger VARJE dag. Kul är det men börjar bli lite sliten. Imorgon är min enda lediga dag så jag måste förbereda för kalasen som vi ska ha nästa helg.. Hmm undrar om vi kan hålla det städat över en vecka!?!
Ha det så mysigt imorgon!
Grattis till Hassan och Bianca+ alla som jag missat att gratulera!
Haha Masken, typiskt att du var inne idag, min första lediga dag sedan vi öppnade.
Nu är jag helt slut efter en dag på vattenpalatset+släktkalas.
Imorgon kommer det 10! party sugna barn hit så jag ska lägga mig för att samla kraft.
Yoysen, beklagar sorgen.
Vi har vaccinerat Hilma och kommer själva att ta den också. Vi har fått rådgivning av en bekant som arbetar som läkare och då både jag och M träffar mkt folk och H har lätt nedsatt immunförsvar var detta bästa för oss.