Inlägg från: we are all unique |Visa alla inlägg
  • we are all unique

Äggdonationskliniker, råd och tips tages tacksamt emots

Hoppas du hitta. själv söker jag samma info men dessutom måste har egna donator
    Lycka till

• we are all unique
    Bette skrev 2009-09-16 15:43:46 följande:
    Hej på er,AVA kliniken i Riga är jättebra, jag tror även AVA i Finland är bra. Jag och min man har varit i Riga, vi får vår lilla kille i början på dec. Priset i Riga är ca 6500 euro och man får sätta tillbaka två embryon, nedfrysning kostar extra. Första besöket kostar 100 euro ca och det dras av från totalpriset. Man kan betala med kort eller direkt till deras konto, det fungerar mycket bra. Finland såg jag nu där kostar det 7109 euro för ÄD beh, vet ej om de sätter tillbaka två där.Jag kan varmt rekommendera AVA i Riga, man får ta att engelskan inte är superbra, men de är rara och gulliga där. Efter behandlingen nu i mars så fick jag ligga kvar i deras vilorum tills jag åkte till flygplatsen och så serverade de te och lite tilltugg, lunch hade jag då ätit innan beh. Det var nästan som hotellsängar som man kunde slumra i. Bette
    Tack, vet du om man kan ta med sig egna donor, det lite svåre för mig att hitta en donor i europa eftersom jag är svart men hoppet har jag
Svar på tråden Äggdonationskliniker, råd och tips tages tacksamt emots