Inlägg från: Danitra |Visa alla inlägg
  • Danitra

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Soffiloffan skrev 2009-09-15 09:47:43 följande:
    Matillin: 4 Minune: 5 P i x i e: 4 lillian: 6 tragikomedi: 5 catcall: 6 Thaleya: 5 MysTic PrincesS: 4 Spicy Women: 3 nosaint: 4 Vision400: 6 Fina Fröken Lycklig: 3 LillaLulla: 4 LillYmer: 5 Zozzo87: 4 Danitrass: 6 Bellaru: 8 Busbellan: 3 Lenk: 7 Danitrass: 4 Roisin Dubh: 5 bananasmoothie: 5 leia83: 5
    Blev jag fulare efter ett tag eller?
  • Danitra
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-15 11:25:51 följande:
    Nu funkar det.
    Men bilden är för dålig, jag vägrar betygssätta.
  • Danitra
    Lenk skrev 2009-09-15 11:34:49 följande:
    Jag skulle också önska att nån som är driftig (och inte lika lat som undertecknad) att göra en ny tråd där alla som lagt upp bild för bedömning hamnar i ts
    FAst det kommer ju nya hela tiden så då skulle man behöva uppdatera TS hela tiden.
  • Danitra
    Sara och Henrik skrev 2009-09-15 11:42:02 följande:
    Nej nej inte på så sätt, utan att man gör en NY tråd och länkar den i trådstarten. I den nya tråden SKA alla bilder hamna istället för i denna tråd som isf ska vara skrivtråden och diskussionstråden
    Jo, det är en bra idé. Men det var inte så Lenk beskrev.
  • Danitra
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-15 12:15:00 följande:
      1- ful 2- Inte helt hjälplöst ful 3- Finns nått förmildrande drag 4-Fin 5- Ser bra ut 6- Fin person med något extra 7- Snygging 8- En sån man verkligen tittar efter 9- Nån jag skulle kunna hångla med på fyllan 10- Här finns bara Monica bellucci och zeta jones så som hon såg ut i första Zorrofilmen. Minune - Väldigt svårt att bedöma jag hittar bara en bild på dig och den är på håll av det jag ser så chansar jag på 4:a eller nja tantoutfiten drar nog ned det till en 3.5:a om du är den jag tror du är så skulle kanske en närbild på ansiktet gett en 5:a Nosaint - Kollade in alla bilderna och snittet blev då 2.5. Tycker att du på de flesta bilderna ser aningena elak och halvfarlig ut tror du skulle tjäna mycket på att le och gå ned i vikt.
    Jag då?!
  • Danitra
    GossipGirl skrev 2009-09-15 13:14:25 följande:
    Får man bara visa EN bild?! Tänkte ifall man har några olika, så kanske andra får en annan uppfattning om de ser fler än en bild...
    Ja, la till och med in ett videoklipp så det går bra.
  • Danitra
    John D skrev 2009-09-15 13:15:55 följande:
    Hmm...insåg just att på 20 sidor är jag nog den enda killen som postat här? Betyder det att jag är ovanligt ytlig för att vara kille eller att alla andra killar är fega? :) Måste vara det sista, för ytlig är nog det sista jag är. *skratt* :)
    Mest beror det nog på att det är väldigt få killar på den här sajten. Procentuellt sett iaf.
  • Danitra

Jag inväntar en lista innan  jag orkar betygsätta fler bilder. Jag har huvudvärk och är deprimerad så jag orkar inte anstränga mig mer än nödvändigt.

• Danitra
    idiblon skrev 2009-09-15 13:47:42 följande:
    Roisin Dubh skrev 2009-09-15 13:46:10 följande: Fast ett filmklipp där man ser någon med smink och förställda poser mot kameran säger inte så mycket, heller.
    Jag var i allafall inte förställd. Jag är så där fånig!
  • Danitra
    Roisin Dubh skrev 2009-09-15 13:53:04 följande:
    Dags att konkurrera med Mogis. Upp med videoblogg och skojiga instruktioner. Pördigt liksom!
    Very pöördy!
  • Danitra
    tobiq skrev 2009-09-15 14:05:15 följande:
    Danitrass: 6,5 får du av mig, jättefina ögon och kindben men jag tycker att du ser lite elak ut:P Roisin: 9! Jääättefint ansikte, du ser så himla snäll och go ut! Kunde ha blivit en tia om det inte var för sminket... Busbellan: 5, väldigt fint hår och vacker hy, men du ser lite trött och sliten ut åtminstone på den här bilden.
    Jag ÄR lite elak! {#lang_emotions_demon}
  • Danitra
    Soffiloffan skrev 2009-09-15 14:21:56 följande:
    Näe vadådå?
    I din lista står jag med två gånger men två olika betyg.
  • Danitra
    John D skrev 2009-09-15 17:09:15 följande:
    Ska vi räkna ihop medel och se vem som "vinner"? Kanske utse en "snyggast på FL"? :D Tror dom flesta här i tråden har tillräckligt med självförtroende för att förstå att det enbart är på skoj. :) Jag har fått 5-5-7-7-7 om jag inte missat någon. Ger ett medel på strax över 6 så jag lär väl knappast vara med och slåss om titeln. :(
    Det var en Miss FL-tävling för ett tag sedan. Det kan man väl göra igen antar jag.
  • Danitra
    John D skrev 2009-09-15 17:17:12 följande:
    Hmm...vet inte hur jag känner inför att vara med i en *Miss* FL tävling, men jag är ganska säker i min sexualitet så ok då. ;)
    Låter bra!
    Man kan ju iofs döpa om det till någon mer könsneutralt.
  • Danitra
    Tokfrjant skrev 2009-09-15 17:22:29 följande:
    Men är det inte lättare att ta en omröstning då? Om det ska vara tävling? Jag har iaf inte räknat mina poäng jag fått..
    Det var det jag menade!
  • Danitra
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-15 20:15:32 följande:
    Bonanza - Som tagen ur en tysk gladporrfilm! Lurigt charmig med en flörtig blick måste säga att jag blir positivt överaskad över hur trevlig och lättsam du ser ut. En 5:poängare!
    Du har fortfarande inte bedömt mig ju!
  • Danitra
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-15 20:26:51 följande:
    1- ful 2- Inte helt hjälplöst ful 3- Finns nått förmildrande drag 4-Fin 5- Ser bra ut 6- Fin person med något extra 7- Snygging 8- En sån man verkligen tittar efter 9- Nån jag skulle kunna hångla med på fyllan 10- Här finns bara Monica bellucci och zeta jones så som hon såg ut i första Zorrofilmen. Danitra - Ja jag vägrar använda mig av den där Wt-stavningen du numera har i ditt nick *fnyser högdraget* Snart klämmer du väl in några H och Z.. Du har ett fascinerande utseende tycker jag, enligt mig är Dita en av de vackraste kvinnorna och liksom henne som jag finner dig vara lik så är du egentligen inte så där klassiskt vacker men har ändå  tilltalande drag. Jag gillar din näsa skarpt i filmen så ser man tydligt hur den ser ut och den ger mig lite Kleopatra vibbar och passar dig utmärkt. Som du kanske märkt så är jag lite snål med poängen men du tillhör för mig helt klart av de jag bedömt de snyggare. Du får en 7:a av mig, men jag skulle verkligen titta efter dig eftersom du är så Dita
    I know, ska byta tillbaka till Danitra snart.
    Tack, nu är jag väldigt nöjd över det finfina, utförliga omdömet!
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt