• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • calcioaddict

Hej på er!

Madge: Jag har bara läst boken, och det var längesedan. Men bra är den!

Yohanna: Ser fram emot fina bilder hos dig!

Hej och hej då, Petunia!

Tinto: Viktor är på dagis fem dagar i veckan kl 7.45 och 14.15. Han trivs superbra och skyndar sig ut i hallen när man säger att det är dags att gå till dagis på morgonen. Det känns jätteskönt att jag kan koppla av med vetskapen att han trivs så bra där. När jag hämtar honom är det så kul att stå och "smygkika" innan han har upptäckt mig. Ofta busar han med de andra eller åker rutchkana.

• fru bengtsson

Hej svejs!
    Här var det lugnt...
    Vad gör ni alla idag? Själv sitter jag med Ellen sovandes i sjalen och har Manda sovandes uppe, snuvig och halvhängig. Egentligen borde jag passa på att göra något vettigt, men det är bara alltför lätt att hamna framför datorn.

Tintomara: Förstår hur du menar, men säkert blir det roligare för Sarah att vara på förskolan när hon är där lite oftare, känner igen sig i rutinerna där och kanske börjar få "kompisar". Manda var bara 15 månader när hon började på fsk. Hon var då 15 timmar i veckan, fördelat på 3-4 dagar och det var perfekt start för henne. (och för oss!) Hur länge är Sarah på fsk de dagar hon är där?

C-addict: Känner igen det där med att smygkika lite. Det är så underbart att se hur de leker och har kul, och lika underbart att se hur de bara släpper allt och kommer springande när de väl upptäcker att man är där!

Yohanna: Tar en till sväng hos dig för att se om bilderna finns där nu.

• yohanna
    fb: ska lägga upp bilderna nu. vilken fin ny pressbild!
    jag tog äntligen mitt beslut idag, har funderat på o gå ur kyrkan så läänge, men idag gjorde jag det.
  • Björkeli

Hej på er godingar!!

Nu är jag äntligen ledig en hel dag efter helg!! Imorgon behöver jag alltså INTE gå upp till någon idiotisk väckarklocka som ringer!! *Jippie*

Hur är det med er alla?

Yohanna: Hur gjorde du för att gå ur kyrkan? Rent praktiskt alltså... Vill med men får aldrig tummen ur...

>--- ----

• yohanna
    nu kan ni kika i mitt galleri för nya bilder.
    Björkeli: skriv bara ett kort brev om att du begär utträde, bifoga adress och födelsedata och skriv under och skicka till din församling.
  • Junija

Godkväll!

Har fått någon minut för mig själv framför datorn nu. De är knappast något överflöd av egen tid för mig längre. Min Junia har varit extremt svår att natta + att hon varit i en fas av "Big no no" när det gäller typ ALLT. Så fort jag placerat akterkastellet på stolen framför datorn så har hon blivit arg, och då blir det ju inte så kul att sitta här... Samvetet gnager sönder hela mitt inre om jag vet att hon blir ledsen

Men jag och Sambo har beslutat oss för att vi ska ta varannan helgtjänstgöring en tid nu, så att när det är hans helg så får han surfa fritt och när det är min helg så får jag supa.... förlåt, surfa fritt Det innebär att jag får locka med extra mycket SPA för att få surfa lite på hans helg också

• fru bengtsson

Junija: Du är rolig du!

• Piaf

Hej flickor!

Ensamstående mamma ikväll.

Christian har sin kompiskväll och jag och pojkarna rår om oss själva. Försökte läsa lite bok för dom nyss (den vilda bebin) men det går ju inte med Tristan - eftersom HAN ska läsa för oss!!! Nåväl, det blev mycket skratt i alla fall.

Nu sitter dom och tittar på Bamse även fast jag skulle gå och lägga Tristan, så han får vara uppe lite längre ikväll Han sitter för tillfället så fint bredvid storebror. Det händer inte så ofta att han sitter still, så man får passa på att njuta

Jag kan nu informeraer om att vi har bestämt oss för att flytta ut i skogen. Planen är att bygga oss ett hus på vår mark. Vi är i full gång med planeringen och har ritat upp ett hus som vi vill ha det och nu ska vi gå till verket med det!! Och nu hoppas vi att det ska ske så fort det bara går . Jag är så GLAD och lycklig nu när det verkligen är bestämt. Ch ännu mer då jag vet att det hängde på mig, han har alltid vetat vad han vill i ämnet!

• Junija

Piaf: Menar du det? Ska ni verkligen flytta? ÅÅÅÅÅH, lyckliga ni!!!
    Du kommer aldrig att ångra dig!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D