Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
själv skriver jag för fullt på projektarbetet. målet med minst 40 sidor känns inte alls avlägset då jag e på skrivande 10e sidan och bara beskrivit två dagar.
själv skriver jag för fullt på projektarbetet. målet med minst 40 sidor känns inte alls avlägset då jag e på skrivande 10e sidan och bara beskrivit två dagar.
Paif: ja det känns jätteskönt att ligga före i tidsplaneringen. egentligen ska vi inte ens ha börjat än.
Piaf: tack! oprecis den uppmuntringen jag behövde. nu ska jag ge mig in i snusket.
Piaf: men självklart på ett lagom sofistikerat sätt, vill ju inte skrämma lärarna med min homoporr.
Piaf: du är allt bra vis du.
Gislöv:
Jag kan bli så förundrad ibland, på all skönhet livet innehar. jag känner mig ofta som ett litet barn när jag ställs inför den. hela min tonårstid har varit kantad av mörker och en längtan bort, från detta som jag nu kallar det underbara livet. jag märker att jag missat så mycket. innan hatade jag tillexempel hösten, nu ser jag en skönhet i varje årstidsväxling. jag tror det handlar om hur man vill se det. postivt eller negativt. just nu känner jag att saker blir så mycket enklare och lättare om man ser det positivt. man kan alltid reagera med glädje, även om människan (jag inkluderat) gillar att gotta sig i lite misär och självömkan då och då.