Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Jag ska ju upp hälsa på mina föräldrar första veckan i november (hoppas jag på) och då tyckte mamma att vi skulle gå på teater . De bor i Uppsala, men Stockholm är ju inte så långt bort
Jag ska ju upp hälsa på mina föräldrar första veckan i november (hoppas jag på) och då tyckte mamma att vi skulle gå på teater . De bor i Uppsala, men Stockholm är ju inte så långt bort
Björkeli: Du ska två stycken personer som vidimerar att kopian är riktig. Så att du inte har fuskat med betygen och inte lagt till någon kurs du inte läst eller du har gett dig själv lite bättre betyg än vad du skulle ha egentligen.
Snart ska jag jobba
Ohh, vad bra det är att man kan smyga runt lite som gäst . Var inne och kollade till FL igår från jobbet, men vill inte logga in. Det är kanske inte riktigt meningen att man ska göra sånt på arbetstid . Hade visserligen gått över på jour och alla låg och sov, men ändå .
Hej . Sitter och tittar på "Mitt stora feta grekiska bröllop", den är ju jättebra! Katterna funderar på vad jag skrattar åt
Petunia: Har alla era löv fallit av träden ? Här faller löven för fullt, men det finns en hel del kvar på träden och en del gröna också.
Har jobbat idag och en boende satt mesta delen av tiden och tittade ut genom fönstret och pratade: "Nu faller ett löv", Titta på löven som faller", "Oj, vad mycket löv det faller", inte ett dugg tjatigt att höra på efter ett tag . Men det är kul att höra glädjen .
Jag har gått igenom min garderob och jag säger jag bara suckar, de flesta kläderna är för stora, jag ser för hemsk ut i mina vinterjackor, jag har 3 par skor som jag kan använda nu när det har blivit kyligare och alla av modell gymnastiksko. Jag har ingen höstjacka, utan har fått ta fram en urgammal duffel (från -60talet) som jag tänkt slänga, men det har inte blivit av *suck*. Så jag MÅSTE köpa kläder och skor, men pengarna finns det många hål att stoppa i . Ja,ja, det löser väl, det brukar ju göra det...
För att inte tala om min kära sambo som har en tendens att "glömma" bort mig när han är borta .
Låter som ni andra haft en bra dag iaf! Idag är det SPA också
Typ 8-9 kg, men i samma veva har jag bytt klädstil, innan brydde jag mig inte så mycket. De satt lite löst och sådär. Nu sitter de åt lite mera typ. Det gör ju saken till.
Undrar också vart cotton är... Undrar om hennes kille (vad han nu hette) varit inloggad något...
Hepp, nu går Madge och lägger sig! Ska ju upp imorgon också .
Sov gott vänner