Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

FruB:
    Kanske VI kommer tycka att det är en härlig idé...

För min del så kan jag ju säga det att Christian har ju höra allt jag har att säga redan, vore trevligt med en ny man sittande i soffan och lyssnar på mig .

• Piaf

Björkeli:

Härligt!!

Jag hade en rolig grej med Tristan i morse.

När vi promenerade genom parken påväg till dagis i morse så kom det en mamma med barnvagn förbi. I vagnen låg det en gallskrikande bebis. När vi gått förbi så sa jag till Tristan "Oj, var bebisen arg"? Tristan svarade "Nej, den var inte arg mamma, den ville bara inte ligga där och då gör man bara så"

• Piaf

Björkeli:
    Riktigt rolig historia. Barn som utmärker sig är underbart!!

• Piaf

JO, de vet verkligen vad de vill.

Idag satt Tristan här vid bordet hos mig. Så kom pappa in i köket. Då tittar han upp så säger han "fy dig pappa". "Vadå fy dig, frågar Christian. JA, fy dig bara

• Piaf

Björkeli:
    Det är ju skitkul ju Men stackars Tony!! Hade hon gjort det, suttit och pillat ut alla russin

Vi bara måste slå ihop dessa två ungar en dag

• Piaf

O gud vad jag blev sugen på glögg nu då!

Och på alla goda ostar som jag glömde kvar i stugan. Vi hade ostbricka och spelkväll med grannarna i helgen. Jag och Christian vann båda rundorna och mannen i familjen blev SUR PÅ RIKTIGT . Det blev lite jobbigt för en stund, men lättade upp lite sen...

• Piaf

Men guuuuud vad klockan är mycket nu...

jag har i alla fall tömt hela garderoben nu och Christian har spacklat och målat över alla märken från uppsatta hyllor och tavlor. Det går framåt kan ni tro.

Idag har vi en soffa till försäljning på blocket. Någon som är intresserad

www.blocket.se/vi/6863843.htm

• Piaf

Ja, anledningen till att vi säljer den är precis det. VI BEHÖVER PENGAR. Annars så hade vi magisinerat den med allt annat

• Piaf

Nej, det ska nog gå bra!

Den är jättefin!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D