Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Aha...

• Piaf

Hoppas det passerar så smärtfritt som möjligt...

• Piaf

ooooja...

Vi har packat ner hela hemmet snart

Stugan är så fin och iordningjord och de små rummen är helt tömda där för att fyllas upp med barnmöbler/saker på fredag. Det känns så himla bra!!

Nu bara räknar jag dagarna....

• Piaf

c tt n:

Jag skulle ta några bilder i helgen, men så hade jag glömt kameran hemma..
    Ska absolut lägga in bilder

• Piaf

Nu ska jag kila....

Christian ringde precis och sa att han ska komma förbi på en kaffe här hos mig
    O så glad jag blev, så här

Tänk att jag fortfarande kan bli det av ett plötsligt uppdykande av honom - efter snart fem år tillsammans

• Piaf

Här är det så himla lugnt nu för tiden...

Jag ska inte säga något ..........
    Är aldrig här, kommer snabbt in och tjatar om min stuga och sen försvinner jag igen....

Är vi många som är uppe i vårat egna kanske?

Blir lite ledsen när jag tänkler på att det förmodligen kommer bli ett uppehåll för m,ig när vi flyttar ut till stugan. Vet inte riktigt när, men telefonen ska ju finnas där när det är tid för flytt. På den kommer det komma ett modem, så jag får se hur fort det kommer gå?

Men, jag kommer såklart hålla mig ajour så gott det går

• Piaf

FeruB:
    Men vad kul!!!

Då kan jag berätta att vi har lyckats få iordning världens mysigaste vardagsrum. Det rummet är avgränsat till vårat sovrum, där vi också har fått det riktigt mysigt... saknas en del från lägenheten bara (packning som landar på fredag) de gamla sovrummen har vi tömt och där har vi slitit/slagit bort (Ch var framme med en stor slägga Och jag stod gömd bakom en vägg då). Nu ska det bli så himla fint. Ludvig tycker det känns bra att få ett eget rum, vilket han ju inte haft på länge och det andra rummet kommer vara Cornelias (med en våningssäng, där Tristan sover på nederslafen) men annars bara är gjort för henne och hennes saker. Tristans saker ska få ta plats ute hos oss.
    I det stora rummet står vår underbara vedkamin och brinner och gör det så varmt så man måste öppna upp ibland

Guuuuuud vad kul det var att få berätta lite

Vet du... Jag tycker det är jättehärligt att få höra om världens två vackraste flickor, jag snackar så gärna på om världens finaste pojkar, ingen konkurrans där inte

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D