Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
God morgon Girls!
Madge:
Kom lite annat i mellan igår så jag lägger ut bilderna i kväll
Ha en bra dag
God morgon Girls!
Madge:
Kom lite annat i mellan igår så jag lägger ut bilderna i kväll
Ha en bra dag
Björkeli:
Ser att det blev EKO i tråden igår kväll. Det var ju LPA kväll
Tinto:
Ja, vi är en familj som alltid håller på och grejar
Hej glassiga tjejer!
Nu har jag "gubben´s" hobby i galleriet
Hur är det annars i kväll?
FB: Ge Ellen en stor ifrån mig Och en ( ) till dig själv.
God morgon kära vänner!
FB: Tack för frukosten, smakade underbart så nu kan vi ta tag i trädgården och göra klart för vintern.
Yohanna: Kul att gå på trav med pappsingen, och han får skämma bort sin dotter
Ha en skön lördag på er alla.
Goder afternoon glassigt kvinnfolks!
Här har det vartit trädgårdsarbete och underhåll av min bil(ävens gubbens fast jag ha den jämt"
Gubben sa att nu var det dax att tvätta bilen och vaxa den. Så jag fick börja med att dammsuga och torka alla ytor och tvätta rutorna, sedan körde jag bilen till lokalen där vi skulle tvätta den och vaxa.
Som sagt var, har jag nästan själv både tvättat och vaxat bilen för första gången . Han fick visa mig hur han gör vid både biltvätt och vaxning Får lov att säga att det var gör töligt
När vi kom hem tog vi itu med alla löven i trädgården så nu är det klart för i år
Måste tillägga att vi har haft ett strålande väder men med nordanvind.
Nog med mig, Hur har ni haft det i dag?
Yohanna: Har du kammat hem någon storvinst? Tror nog att din pappa har skämt bort dig i dag som bara den Låt oss få höra hur det har gått
FB: Hur är väderet och värmen uppe hos Er. Här har vi 5 grader varmt nu och det varnas för frost i natt. Och gubben som ska ut på Värnen och fiska imorgon, inte jag Och han har inte sina fiskedrag som du nästan rodnade till (jättevobbler) med sig
Hej tjejer!
Nu är jag på G igen. Har själv installerat Antivirusprogram och diverse updateringar till min rätt så nya laptop Fick köpa till ett nytt antivirusprogram när det installerade programmet på 3 månader gick ut. Det tog några kvällar innan jag fattade hur installationen fungerade men nu har man fullt skydd
Hur mås det annars med Er. Har själv mängder att göra på jobbet så att det blir bara blixtvisiter in i tråden för att se vad som är på "tapeten"
Piat: Lycka till med husbygget och att det inte blir för dyrt
Yohanna: Diin klippning och färgning av håret blir säkert jättelyckat. Själv var jag och klippte mig i går och har si så där ca 2-3 cm kvar
Madge: Hoppas du får ordning och reda på dina släcktingar Skulle själv vilja forska lite mer på min morfar´s sida. och även min mormor`s.
Björkeli: Är det inte så att du har fått någon form av muskelinflamation tro Lägger varma handukar på det onda.
Sofie75: Räcker med att skaffa ett modem till datorn hemma
Hej ni alla glada igen
Hallo girls!
Hej Sol: Allt bara bra pirr i magen eftersom jag ska på klassträff i kväll.
Och regnet vräker ner
Men tjejer då