Inlägg från: yohanna |Visa alla inlägg
  • yohanna

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

fb: med mjölk! härligt att höra att du vaknade utvilad. det e inte ofta det händer, men ack så tacksam man är när det väl sker.

• yohanna

Piaf: ja. har ju fibromyalgi, så då e man nästan alltid trött och matt. är inne i ett skov nu, så det e ännu sämre med sömnen. men jag har varit bra i sommar och det e jag glad för.

• yohanna
    Piaf: tack det värmer.
    men egentligen e jag som alla andra, med vanliga problem, bara det att de inte syns. jag menar, alla kämpar ju alltid med något.
    hur mår du idag?
  • yohanna

Gislöv: skönt att höra att det finns hopp!

• yohanna

Gislöv: nej. kanske ska föreslå min läkare det när jag träffar henne nu i oktober. *funderar* Piaf: självklart tar det kraft, det e ju bara så det är. men jag tänker smatidigt att det e så många som brottas med mycket större problem, ger mig lite tröst när jag e inne i tycka-synd-om-mig-själv svängen. tack.

• yohanna
    Soleil: tack, jag blev helt rörd. alla skriver på olika sätt och med olika tekniker, jag betvivlar inte att även du är en utmärkt författare.
  • yohanna
    hej vänner!
    idag har jag varit på blodcentralen för att göra de nödvändiga testerna innan man får börja lämna blod.
    det tog sammanlagt 7 försök för att hitta vener, men sen fick dem de 5 rör de behövde. så nu sitter jag här och är öm i armvecken, men känner mig duktig som äntligen tagit tag i något som jag länge planerat. disskuterade med en kompis som ringde precis och hon undrade varför jag ger blod när jag inte får något speciellt för det.
    jag tycker det e självklart. lika självklart som jag tycker att det borde vara om jag någon gång behöver blod, att det finns för mig. vill man ta emot ska man också ge anser jag. samma sak med organ donation. dit anmälde jag mig på min 18 års dag. så tjejer, är ni anmälda som donatorer eller lämnar ni blod? jag e nyfiken.
  • yohanna
    fb: du e precis min typ av kvinna.
    hur mår du idag?
  • yohanna

Piaf: du har helt rätt. då skulle det kräva mer eftertanke och mindre arbete.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D