Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Yohanna: Det skulle vara jättekul att få kika lite på dina alster, så _om_du lägger ut något i bildgalleriet kan du väl hojta till...

• fru bengtsson

Ser jag fram emot!

Idag har köpdjävulen fått sitt lystmäte stillat här....

Har köpt tyg till en sjal som svärmor ska sy, samt köpt en begagnad från sjalbarn.se! Längtar så tills jag får den, den är så himla cool!

• fru bengtsson

'Du liknar mest: Rabbit & Pearl

Du är en riktig hyvens typ. Det finns nog ingen som tycker illa om dig. Du är social, men uppskattar även att vara för dig själv ibland. Med andra ord så har du hittat en ganska bra balans i livet och dina vänner skulle beskriva dig som en ganska naturlig person utan allt för många neuroser. Tänk bara på att gränsen mellan att vara så normal som du är och att vara tråkig kan vara hårfin. Du skulle förmodligen må bra av att göra något lite annorlunda i ditt liv.'

• fru bengtsson

Har jag dödat tråden nu bara för att jag är nyfiken på vilken sorts dildo ni är? Förlåt då... *skäms*

• fru bengtsson

Soleil: Det är så OK så...
    Självklart måste du prioritera dig själv och familjen, men sedan kommer vi - eller hur!

Hoppas det snart lugnar ner sig lite runt dig, tills dess finns vi här om vi behövs!

• fru bengtsson

Yepp, jag är inte så lättskrämd serru!

• fru bengtsson

Om ni vill se hur stor min lilla karamell blivit så finns en ny bild i galleriet.

Observera då också hur snygg, välmålad och fixad i håret jag är när jag går hemma om dagarna!

• fru bengtsson

Eller hur!

Håll kvar den bilden av mig, så ska jag nog kunna överraska er positivt i mars... Hoppas jag iaf!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D