Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

fruB:
    Min sista arbetsdag är den 21 december...
    Tror ni att jag längtar??

Förstår ni så häftigt detta är, va?
    Kan vara det coolaste vi gjort på länge... bara drar och börjar ett nytt liv ute i skogen liksom. Har börjat småkolla på hundar nu och har lämnat intresse på en. Det är den första hunden av två, vi ska ju handla en som är till Ludvig. Jag har ju lovat honom det... Å jag blir alldeles kittlig över att detta verkligen blir av

• Piaf

Vanilla:
    Måndagen låter som ett bra förslag tycker jag.....

• Piaf

Gisse:
    Och det står för vad?

För är det någon som har tänkt att strunta i LPA så blir jag sur.. Ch har fått order om att dyka upp för en liten visit fram mot småtimmarna Har inte era pittar det.....(höll jag på att säga), men jag menar,har inte era män/sambos det...?

Måste dra!

• Piaf

Gisse:
    Jo, men efter lördagen där så är det en ganska lång väntan till onsdagen och jag hade nog gillat att bli lite uppdaterad på måndagskvällen...

Kanske vi borde ordna med en röstning!
    En moderator tack!!

Yohanna:
    Kan du ordna med en omröstning gällande denna glassfråga är du snäll

• Piaf

Ja, bara för Yohanna

Eller vad vet jag, kanske en och annan av oss andra som också gillar att mysa till det ibland Det är sånt man inte alltid vet

• Piaf

.....Mega....klitt.....afton...

• Piaf

Björkeli:
    Kanske jag.... kanske någon annan...

Vi får väl se vem det är som raggat loss på Yohanna fram mot småtimmarna....

• Piaf

Björkeli:
    När jag drar mina kareokes så skruvar alla på sig.... Men av helt andra anledningar

• Piaf

Yohanna:
    Förlåt...
    Det var inte meningen att roa mig/oss på din bekostnad

• Piaf

Gisse:
    Inte?
    Vi får vääl se

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D