Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Junija: Ja just det, så är det ju! Var i all sin dar ska ju nu hänga alla mina juveler och diamanter?!

Sy? Skulle inte tro det du....

• fru bengtsson

Petunia: Härligt att allt är bra! Du är så gullig som alltid kommer ihåg te till mig!

• fru bengtsson

Nu drar Manda i mig och ropar Kom nu gamla mor!

Va?! Jag fattar ingenting! Vaddå gamla.... ?

• fru bengtsson

Björkeli: Men nu blir det party en stund!

Yohanna: var det en bra konsert med andra ord?

• fru bengtsson

Förresten hittade Patrik kalendern på 2 minuter när han kom hem!

• fru bengtsson

Björkeli: Helt sjukt var det. Jag har letat som en tok hela dagen, så kommer han hem och jag ber honom titta i ett av rum i källaren och efter en pyttestund kommer han upp med kalendern i handen och Mandas luciakrona på huvudet!
    Jag förstod att jag hade dem på samma ställe, men inte att jag lagt dem i ett förrådsrum, inpackade i en plastpåse och slängda i en korg med gamla skor! Undrar hur jag tänkte liksom....

Yohanna:

• fru bengtsson

Ska de vara pepparkaksgummor på fsk då? Manda skulle nog smälla av om hon inte fick vara lucia... Fattar inte hur hon kan ha blivit så extremt flickig, jag var inte alls det när jag var liten, och är det inte nu heller.

• fru bengtsson

Björkeli: Bums i säng med dig! *tar fram min stränga röst och blänger lite*

Själv ska jag plocka undan lite och sedan gå och sova. Imorgon ska jag fika med en massa Ö-viksmammor och gravida som också hänger här på FL. Känns mer OK att tänka på era trevliga små lokala träffar då....

Måste få skryta llite bara.... Vi har börjat lägga Ellen i sin säng så hon får somna där på kvällen istället för att somna i vår famn och sedan läggas ner. Den lilla gullungen bara ligger och pratar en stund medan hon håller mig i handen, sedan somnar hon! (För visst är det ett befäst beteende när man fått det att fungera tre kvällar i rad...? )

• fru bengtsson

Björkeli: Du kan ha en poäng där...

• fru bengtsson

Ingen kan någonsin mäta sig med er vet du väl!

Godnatt alla, plocka undan gör jag imorgon...
    >--- ---

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D