Inlägg från: calcioaddict |Visa alla inlägg
  • calcioaddict

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Tinto: Vi krockade många gånger när vi var små eftersom min pappa var en fartdåre. Så jag vet precis vilken tung klump i magen man går och bär på efteråt.

fru b: *rusar in och frossar i god frukost*

• calcioaddict

Tinto: Han var mest arg på de andra bilisterna, som han tyckte var bildrullar.

yohanna: Jag är inte heller riktigt vän med telefonen. Men det har jag verkligen fått trotsa nu när jag blivit föreståndare här på mottagningen. Fast det är lite lättare när man inte ringer privat, tycker jag. Det är som att jag intar en roll.

• calcioaddict

Madge: Vilka segisar!

cotton: Fast du har rätt mycket mer klass än den bruttiluttan! Alla verkar klippa sig och fixa slingor!! Jag måste försöka hinna snart jag med!

• calcioaddict

Hej Sofie75!!

Björkeli: Bajspubliken har jag också hemma. Fast bara en Viktor som antingen sitter och sorterar mina (oanvända! ) tamponger eller hänger över mina ben för att se vad som händer. För övrigt är "nej" nästan det enda ord Viktor kan.

yohanna: Jag minns 20-årsfest. Jag tror nästan det var den roligaste fest jag någonsin haft. Du kommer antagligen att ha svinkul!

• calcioaddict

cotton: Extremt klantigt av karln!!
    Jag vet inte vad jag säger. Vi gör aldrig såna, så jag får aldrig tillfälle att säga det.

• calcioaddict

Björkeli: Och det var extremt längesedan du fyllde 20!!
    Viktor har inte gjort några torkförsök ännu. Jag bävar!

• calcioaddict

Björkeli: Olle går i trean. Hur så?

cotton: Jag minns också vad jag hade på mig, och ändå är det 15 år sedan!

• calcioaddict

Björkeli: Jo, skolan är ju en helt ny värld.

Nu drar jag på konferens i Stockholm och kommer hem på lördag! Ha det så gött, brudar!

• calcioaddict

Hej allihopa! Jag har inte varit här på evigheter känns det som, och jag hänger inte alls med i hur ni har det nuförtiden.

Ska ni flytta, Junija!?

Piaf: Jag har också en sån där evighetslista som alltid fylls på. Fast en symaskin har jag faktiskt. Jättebra när man ska lägga upp byxor och så. Vi skickade efter en enkel billig från Clas Ohlson..-)

Tinto: Jag njuter också av utrensning.

fru b: Hur är det med dig? Har det kommit någon snö på dig än?

• calcioaddict

Piaf: Jag har suttit i telefon här.

Junija: Här är det snarast lunchdags. Jag har med mig chili idag.

Tinto: Vilken syn!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D