Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Ojdå, men det såg inte jag utanpå huset, utan det såg så mysigt ut så!

Förstår att det blir mycket jobb då, men tänk vad fint det blir när det är klart! Och med största sannolikhet blir det klart före vilohemmet!

• Lalune2

Perfekt med kortare resväg, TR!

Japp, jag är hemma nu och sitter med käkarna till taket var och varannan minut. Borde gå och lägga mig men väntar på IDOL slutet som kommer strax. Maken har varit lite snällare men garvar lite rått ibland, den uslingen!

• Lalune2

Junija, ajdå, det är jobbigt. Men du, den summan kan jag betala och så drar du bara av det från totalsumman. Funkar det för dig att hämta ut den eller? De var stenhårda på SJ och sa att det här var enda sättet.

• Lalune2

Vad duktig du är Madge som har gått ner så mkt!

Här har jag ikväll spelat arslet av en surare och surare make i Monopol! Normalt brukar han vinna stort över mig och utan att ta hänsyn eller vara schysst men idag vann jag! Hade över 100.000 kr när vi slutade och diverse gator med hus och hotell!

Såååå nöjd man kan bli över en sån sak!

Känner ni hur kallt det är ute nu ikväll? I alla fall här i Stockholm är det svinkallt, var just ute och kände!

Kul att jag kunde glädja dig Björkeli med min utekväll!

• Lalune2

*visslar på vägen in och räknar till tre och visslar sedan ut igen och tar nya tag!*

• Lalune2

Ha ha ha Tintomara, Bamse-Memory går inte av för hackor!

Härligt Björkeli, att du andas med mig!

• Lalune2

Japp Tinto! Du är välkommen att andas med mig och Björkeli om du vill!

• Lalune2

Åh Björkeli, lät som ett riktigt lördagsnöje!

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, maken sitter och väntar och jag behöver ju inte göra honom ännu surare ikväll!

Godnatt!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D