Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Björk:
    Ah, det är ju en bit.
    Vi var på LB hus igår. Så nu är vi i diskussion med ritningarna. Vi har en del förslag på hur vi vill ha huset, vill ändra deras färdiga ritningar och just nu så tittar dom och finurlar på hur det då blir rent prismässigt.
    Så fort vi är överrens och allt är klart där - om vi kommer överrens, annars tar vi en annan byggfirma, så söker de bygglov till oss, coh sen börjas det

Det segar känns det som, men Christian tycker jag har dåligt tålamod och försöker påminna mig om vilket stort steg i livet detta är Jo jo, men vadå.... HATAR att vänta!

• Piaf

fruB.
    Jag kan komma förbi och köra dig Björkeli
    Visst kan jag det fruB?

• Piaf

fruB:
    Ja, precis så!!

Jag är nästan påväg att ge upp hela grejen för att jag tyckler det är så svårt att det tickar på så långsamt. Är helt hopplös förstår jag nu och det måste vara skitjobbigt för Ch att ha med mig att göra nu .

Men jag har fattat och försöker lägga band på mig

• Piaf

Björk:
    Han är ju fyra år yngre än jag men alla tycker det är han som är den mogna.

Min mamma tyckte det var så skönt när hon hade träffat honom, att jag hade träffat en ordnad och trygg kille som kunde hålla mig på mattan liksom

Och ja, jag mår bra av att ha en sån i mitt liv.....

Och han behöver ngt som ruskar om i hans ibland, för är det nåt jag är bra på så är det just det

• Piaf

vanilla:
    Tjenis penis! Välkommen

Är det dig jag är skyldig en historia om min tro till?

I så fall, den kommer den kommer

• Piaf

Björk:
    Mmm, men han har ju sina sidor, som du vet!!!

• Piaf

Jag är mycket glad i Bloody Mary, men har sedan ett par år tillbaka varit så in i basken sugen på en Pinja Coladas. Jag tror att det enda som behövs är att dricka EN vid ett tillfälle, så är det suget borta, men det har jag inte tagit mig tillfälle till??

Tänk om vi skulle boka upp oss på ett hotell i värmen någonstanns.

Varför är man inte rikare
    Jag hade bjudit er allihop!

• Piaf

Björk:
    Och snacka om att vi är många här inne som skulle BEHÖVA en så resa

• Piaf

fruB:
    men ska vi inte göra nåt sånt.

Man kan ju hitta på väldigt billiga sätt att resa på..

Jag tycker vi satsar på en sparplan!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D