Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Gislöv: Då förstår jag. Eller inte.... Har du alltså inte jobbat där nu? Ibland är jag så korkad så det är helt pinsamt ju! *skäms*

Björkeli: Det tog minst 2 minuter av ihärdigt sökande bland bilarna, bakom träden och under buskarna...

Yohanna: Låter mycket bra ju!

Mandas farmor är här på besök ett par dagar, och Manda sa vid middagen (när hon antagligen tyckte att vi pratade för mycket) "Men mamma, kan inte du fara hemifrån ett tag?" Snacka om att vara brädad!

• fru bengtsson

Nu först har mina båda barn somnat...

Godnatt!

• fru bengtsson

Godmorgon!

Gislöv: Har du sett att Uppdrag granskning ikväll tar upp precis det du skrev om - äggstockar opereras bort utan anledning osv. Man får se 2 kvinnor som ska genomgå hysterektomi och deras syn på och erfarenheter av sjukvården.
    SVT 1 klockan 20.00 om du är intresserad.

• fru bengtsson

Panda: Jag håller mina tummar hårt för att du ska få ett bra besked. Tror som Björkeli att de hade hört av sig på en gång om det hade varit något allvarligt... *kramar om*

• fru bengtsson

Yohanna: Lycka till hos psykologen idag!

• fru bengtsson

Piaf: Grattis till ett bra beslut! När jag läser ditt inlägg så känns det som en enda lång utandning - en suck av lättnad! Lycka till, det kommer att bli jättebra!

• fru bengtsson

Tintomara: Fy vad jobbigt! Hade tyckt det var nog pinsamt om det hänt mig och jag var själv (vilket det säkert aldrig gjort eftersom jag är för feg och aldrig hade vågat tjuvåka ) men hade det hänt och barnen var med hade jag dött!

Yohanna: Skönt att det gick bra!

Vi har precis ätit lunch jag och barnen, så jag bara smet in hit en snabbis. Nu kommer Manda och bär min snusdosa på en bricka och ropar "Vem vill ha snus?" Vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt...? Bra för att hon vill vara snäll, dåligt för att hon ens behöver se mig snusa!
    Nu har jag lovat Manda att vi ska sätta Ellen i hoppgungan - vi ses!

• fru bengtsson

Gislöv: Det började snöa pyttelite igår, men det övergick snabbt till underkylt regn, s¨det var lite halkigt på vägarna kan man säga.... Jag vill ha snö nu! Mycket snö!

• fru bengtsson

Cotton: Fast alltså, den lilla snö som hann falla försvann ju, och kvar blev bara en helvetisk halka!

• fru bengtsson

Calcio: Snygg bil!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D