Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Jo, men jag tror inte de har någon kortbetalningsmojäng i bilen, och jag har som vanligt inga kontanter.
Jo, men jag tror inte de har någon kortbetalningsmojäng i bilen, och jag har som vanligt inga kontanter.
Junija: Det ordnade sig ändå, svägerska med son var också pizzasugna och ensamna hemma...
Dina grannar är väl vana gissar jag?!
Petunia: Ja, fast oftast skickar jag ut Manda så hon får leka och jag får effella ifred!
petunia: Schysst, då har jag morgondagens matproblem löst.
Tror???? Jag är ganska säker....
Petunia: Då får du ialla fall min totala tacksamhet och kärlek! Jag hatar att laga mat, men nu när jag är föräldraledig _måste_ jag ju...
Junija: nä, det kan hon väl inte ha sagt?!
Läste någon gång nåt tänkvärt:
Om evolutionen verkligen fungerar, hur kommer det sig då att mammor fortfarande bara har två armar?
Kom att tänka på det nu när jag torkade Manda efter hennes toabesök, samtidigt som jag fortsatte mata Ellen!
Nu har Patrik kommit hem från London! Bye bye girls, jag har sparat SPA sedan igår! Kom nu inte med några moralpredikningar för jag _VET_ att ni också har fuskat!
Gisse: Om jag tappar en 20kg så där kanske jag ryms i någon koffert om du vill smuggla med mig...? Jag kan vara barnvakt om ni skulle vilja gå ut och roa er någon kväll?