• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Junija

Hellooooooo! Först igen

Dukar fram ännu en frukost till alla underbara glassar
    Idag serveras kaffe, te eller varm choklad med vispad grädde tillsammans med nybakat bröd, marmelad och ost. Det finns även kokta ägg och färskpressad apelsin- och grapejuice.

Låt er väl smaka

Puss på er så länge!!!

• Sofie75

Hej hopp och godmorgon!

Nu såg jag Piaf, 9 dagar...
    Vad härligt!

Junija: varm choklad med grädde.....gud så ljuvligt.

• fru bengtsson

Junija: Vilken trevlig vana att bjuda oss på god frukost - tack så mycket!

Piaf: 9 dagar! Det är ju ingenting! Ska ni fira jul i ert "nya" hem, eller ska ni iväg någonstans?

• Sofie75

Hej FruB.
    Hur står det till?
    Är klapparna klara och pyntet fixat och allt som det ska nu inför julen?

Inte här
    Ska ut och köpa på lördag med mamma.
    Tänkte vänta till lönen, men känner att det blir himla hetsigt att gå den 23 bland alla människor, så jag får försöka fixa det ändå nu.

Hörde en mamma igår som sa att hon var klar i oktober!!
    Helt otroligt.
    Hon börjar köpa på bokrean i februari...
    Tänk om man vore så duktig.

• fru bengtsson

Hej Sofie!

Julklapparna klara? Nä, inte direkt! Men faktiskt tycker jag att det kan vara rätt mysigt att gå på stan i sista stund och handla bland en massa annat folk... Givetvis under förutsättning att jag vet vad jag ska ha (det vet jag!) och att jag inte har några barn med mig. Möjligtvis Ellen, som ändå mest sover i sjalen, eller är nöjd med att sitta och titta på allt spännande...

Jag har försökt mig på varianten att börja i tid ockå, men det brukar oftast bli dyrare eftersom jag köper mer då. Hinner ju liksom glömma det jag köpte för tre månader sedan...

Vet du vad du ska handla, så det bara är att åka in och göra bort det, eller ska du leta när du väl är i affärerna? Har du mycket kvar att handla?

• Junija

Jag tänkte köpa julklappar imorgon och på fredag för då är jag ledig!!!
    Jag vet redan vad alla ska få och lilla stumpan är redan klar.... Men jag kan ärligt säga att jag inte tycker att de är så jätteinspirerande att julhandla. Tvärtom så tycker jag det är stressande, trångt, svettigt, bökigt och knöligt att julhandla.

Igår var jag på luciafirande. De var så söta och duktiga alla barn när de sjöng *stolt mor*

• Sofie75

Jag har allt kvar!!
    Och vet inte vad jag ska köpa.
    Har några saker som jag vet, men har ju inte vart ute och tittat någonting alls, så jag känner mig nollställd.
    Till barnen är det väl iofs rätt lätt ändå om man kliver in på Toys r us, för där finns ju allt mellan himmel och jord.
    Mamma köpte visst en hel massa kläder till dom igår som jag ska kolla på ikväll, så nu är det avbockat på listan i alla fall.

Det svåraste är till sambon...
    Vad har du tänkt där?

• Sofie75

Håller med dig Junija helt!
    Tycker att det är öken!
    Men rätt kul att slå in och se glada miner.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D