Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Piaf:

Ja, jag trodde jag skulle hamna där med...men frågorna passade inte riktigt in. Som tur var! Det händer liksom inte att mitt flyg ställs in!

Hade däremot min buss gjort det, då jäklar!

• Björkeli

Piaf: Nä, du har en del på din lista över märkliga situationer!

Nä, nu måste jag släpa la´gårdsväggen till sängen!!

• Björkeli

Hej!

Rabbit & Pearl här med!

Fast första gången jag gjorde testet blev jag dildon BINGO, som gillar att vara snobb och hålla till på Stureplan!!

Insåg att jag måste svarat fel på några frågor!

• Björkeli

Snabbt hej!!

Påtal om Agnes, skitbra låt men usch vilken dålig video!! Hallå!!

Förövrigt håller jag med om Junijas utomordentliga analys av Agnes och hennes framtid!

Nu ska jag vandra vidare, till affären, dagis och sedan arbeta hela em och kvällen!

Stor kram på Er godingar!!

• Björkeli

Go kvällen!

Nu har jag arbetat klart för idag! Jippie! Eller nåt...

Piaf: Videon hade världspremiär på Tv 4 igår, det var bara av en ren händelse som jag såg den. Men absolut inget o se! Det var katastrof, nästan så jag skämmdes åt Agnes vägnar...

Junija: Men, du inte komma?

O jag säger att du är....#¤%""=¤¤U#O"=#¤)¤UI%¤I som gillar Horatio!!
    Samtidigt tar jag Calcio i örat!! Lägg av med dessa fantasier kring honom!!

Sofie: Hej!!!

Usch va tråkigt, men åh va rolig du är när du skriver om det!
    Se, där hittade jag något positivt i det hela! *Kramar om*

Yohanna: Nähä, dags att vara helt ärlig. Lägg ner det stolpskottet!
    Jag skäms att det ens finns människor som henne, fy fan rent utsagt!
    Om du tänker efter så har det varit små grejer enda sedan ni började att träffas... som du hela tiden har godtagit för att hon har haft så bra ursäkter. Pyttsan!

Nu är det du som kramar om dig själv en massa!! >----- ------
    Förresten, vad är det för egen-gjord present du fått av din sambo? (läste en annan tråd).

Fru B: Hej!
    Va härligt att du varit hemifrån! Vad tyckte du om filmen då?

• Björkeli

Go kvällen!

Madge: O vilken fin present! Det var djärvt av honom...
    *kramar om dig massor*
    Jag tror lite som Cotton, att det är de tillfällena i livet som vi grubblar mkt, analyserar dåtiden osv som gör att vi senare tar ett steg framåt, som får oss att växa som människa. Det är min erfarenhet i alla fall... Varje gång jag känt mig som du, har jag fått en större mognad inför livet. Hoppas det snart går över, och att flytten kommer ge dig en massa lycka!

Stor kram på er alla, hoppas ni mår superduper!!

• Björkeli

Hej Tintomara!!!

Innan var det så att endast de som fött barn fick anv spiral. Nu får även de som inte fått det, men de kan bli avrådda då livmoderstappen är "orörd" så att säga.

En vän till mig skulle sätta in en innan hon fått barn, och skulle då få lugnande för att kunna slappna av ordentligt. Jag fick inget!

Den känns ja, eller kan göra för killen. Han kan sticka sig på ollonet... Jag var ganska öm på livmodertappen.

Jaha, här sitter jag o vräker ur mig medans du kanske inte alls ville ha detaljer!

Jaha, nu läser jag ditt inlägg igen o ser att du pratar om ringen...
    Gå o lägg dig, Veronica!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D