Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Pizza är najs! Och jättenyttigt med en massa tomater på också....

• fru bengtsson

Icke att förglömma...

Alltså, nu sover Ellen och Manda leker hur nöjt som helst uppe på sitt rum. Varför sitter jag här i stället för att gå och vara med henne? Hon tycker ju det är SÅ kul när jag har tid för henne, bara hon och jag....

Nä, nu går jag! (Jag kan ju alltid sitta på golvet och _låtsas_ att jag leker... )

• fru bengtsson

Jag blev brädad av morfar som kom på besök....

• fru bengtsson

Jag är här nu.... Är alla andra borta då?

• fru bengtsson

Björkeli: Det måste väl finnas färdiga att köpa? Typ som rosa bandet? Det passar nog mina pysselhandikappade fingrar lite bättre!
    Beklagar din skitdag... Tänk att vissa människor är så uppenbart _fel_ på sitt jobb! Man kan ju bara nte gå och vänta på att få arbetsorder hela tiden, då ska man nog hellre jobba vid ett löpande band eller så...

Soleil: Jag kollade också på Medium ikväll, med Ellen sovandes i salen. Gissa hur många gånger hon vaknade för att jag hoppade till... Scary var det!

• fru bengtsson

Nämen vilket skämt! Antog att det skulle säljas band för att dra in pengar, inte bara så man kan visa sympati...
    Ellen sover i sin säng nu, säkert betydligt lugnare och tryggare...

• fru bengtsson

Björkeli:

Trött fru säger godnatt och tack för ännu en dag med er fantastiska kvinnor!

• fru bengtsson

Godmorgon!

Shila: Välkommen!

Tintomara: Tar ni bilen dit? Kör försiktigt isf, och ha en jättetrevlig helg!

Så, vad har ni andra för helgplaner?
    Själv ska jag _jobba_ lördag och söndag! Det känns faktiskt rätt OK, men lite overkligt måste jag säga...

• fru bengtsson

Tintomara: Nopp! Ska jobba var tredje helg framöver, med början imorgon!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D