Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Yohanna, som jag har sagt förut, du skriver jättebra! Din text känns spännande och man vill läsa vidare. Jag tror också att texten mår bra av att du lägger undan den ett tag och sedan kommer tillbaka och tittar på texten igen. Man hittar alltid en del saker då som man vill förbättra och jobba lite mer med.

Men som sagt, jag läser gärna vidare, för den är mycket bra!

• Lalune2

Härligt FruB, du är såååå värd det! Vet hur underbart det känns efter att ha ammat en längre tid! Scchhkåååål!

• Lalune2

Godmorgon!

FB: ställer in ett glas juice och en smaskig frukost bestående av stekt bacon och äggröra till dig, samma som jag ska äta! Tror att du behöver det idag!

• Lalune2

Gisse:

*Viskar lite försiktigt; godmorgon fru b!*
    Stackare, som inte fick vila idag!

• Lalune2

Tjenixen!

Fler fotbollsänkor så här på lördagskvällen?

Själv roar jag mig med att sälja grejer på Blocket och hoppas på att någon vill ha det! Studentlitteratur någon?
    Dator? Spel? CD-skivor? Kom igen nu, ni vet att ni vill!

Men vad hemskt Yohanna!

Madge, jag gillar Axelsson som attan! Speciellt Aprilhäxan, dunderbra.

• Lalune2

Nej men Yohanna!! Du ska se att det bara är för att hon är upptagen med något och inte kan komma ifrån. Tror du inte det? Jag vet själv hur jag kan bli när jag har supermycket att göra och man hela tiden ska göra något med andra människor, då kan det lätt hända att man missar att svara på sms.

På hur vad sätt har hon betett sig konstigt? Förstår att du känner dig jätteledsen, det hade jag med gjort! Man vill ju att de ska höra av sig när man är ledsen. Bamsekram till dig!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D