Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Eller hur!

Och ofta man skulle fortsätta vara ute om man blev så dålig.... Skulle f ö VÄGRA spela personen i den reklamen om det inte var sanslöst bra betalt!

• fru bengtsson

Godmorgon alla!

Piaf: Grattis på födelsedagen!
    Hipp Hipp
    Hurra!
    Hurra!
    Hurra!
    Hurraaaaaaaaaaa!!!!!

• fru bengtsson

Nu har Ellen äntligen somnat om, så nu går vi i säng igen.

på er och må ni ha en bra start på ännu en härlig dag!

• fru bengtsson

... men nu är Manda vaken i stället!

• fru bengtsson

Calcio: Ja, som vanligt när jag råkat skryta om hur bra Ellen sover är hon liksom tvungen att påminna mig om att inte ta saker för givna!

• fru bengtsson

Jag vet, men som tur är brukar det "gå över" på en eller två nätter, sedan sover hon som en prinsessa igen!

• fru bengtsson

Tintomara: Ledsen för din skull med öroninflammationen, men skönt för mig att få svar på frågan om vuxna kan få det...

Björkeli: Du kanske kan anlita taxi Tintomara? Har själv gjort det och är mycket nöjd med deras service! Nä, skämt åsido, det lät inte kul! Dels med behandlingen *ryser* och dels med böket att ta sig iväg...

Junija: Kul att se dig!

Cotton: Jag tror att jag har varit vaken och sett färdigt typ 2 filmer det senaste halvåret, och då ser vi ändå film rätt ofta! Har t o m somnat på bio två gånger...
    Det är oftast en fördel att ha lätt att somna och sova, men ibland är det verkligen en nackdel!

• fru bengtsson

Björkeli: Jag var inte med från början ju... Får jag fira med er i alla fall?

• fru bengtsson

Björkeli: Hur går det med bilstolsommonteringen egentligen?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D