Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Eller hur!
Och ofta man skulle fortsätta vara ute om man blev så dålig.... Skulle f ö VÄGRA spela personen i den reklamen om det inte var sanslöst bra betalt!
Eller hur!
Och ofta man skulle fortsätta vara ute om man blev så dålig.... Skulle f ö VÄGRA spela personen i den reklamen om det inte var sanslöst bra betalt!
Godmorgon alla!
Piaf: Grattis på födelsedagen!
Hipp Hipp
Hurra!
Hurra!
Hurra!
Hurraaaaaaaaaaa!!!!!
Nu har Ellen äntligen somnat om, så nu går vi i säng igen.
på er och må ni ha en bra start på ännu en härlig dag!
... men nu är Manda vaken i stället!
Calcio: Ja, som vanligt när jag råkat skryta om hur bra Ellen sover är hon liksom tvungen att påminna mig om att inte ta saker för givna!
Jag vet, men som tur är brukar det "gå över" på en eller två nätter, sedan sover hon som en prinsessa igen!
Tintomara: Ledsen för din skull med öroninflammationen, men skönt för mig att få svar på frågan om vuxna kan få det...
Björkeli: Du kanske kan anlita taxi Tintomara? Har själv gjort det och är mycket nöjd med deras service! Nä, skämt åsido, det lät inte kul! Dels med behandlingen *ryser* och dels med böket att ta sig iväg...
Junija: Kul att se dig!
Cotton: Jag tror att jag har varit vaken och sett färdigt typ 2 filmer det senaste halvåret, och då ser vi ändå film rätt ofta! Har t o m somnat på bio två gånger...
Det är oftast en fördel att ha lätt att somna och sova, men ibland är det verkligen en nackdel!
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m5354493.html
*visslar oskyldigt och smyger ut igen*
Björkeli: Jag var inte med från början ju... Får jag fira med er i alla fall?
Björkeli: Hur går det med bilstolsommonteringen egentligen?