Inlägg från: yohanna |Visa alla inlägg
  • yohanna

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

hahahahahha! gud jag avlider! har skrattat mig igenom tråden nu! först; självklart ska en paneldiskussion upp om hur gay man är. jag anmäler mig till heta stolen. haha! sedan, såklart vi ska på gayklubb nångång! jag lovar att guidea er! när jag tog med lillasyrran precis efter hon blivit myndig var henns första kommentar när vi kommit in: yohanna, jag är rädd.

• yohanna

Piaf: ja, vi fick åka hem tidigt. hahaha!

• yohanna

Piaf: ja, det e helt sant! hon ville jättegärna med. men hon blev skrämd av en bög som hon trodde raggade på henne o sen vände sig om o började hångla med bartendern. när dragqueen showen drog igång blev det för mycket för henne.

• yohanna

tinto: jag tycker det låter ljuvigt! ringer fint i mina öron!

• yohanna

Piaf: tror hon blev mest besviken över att killen (som hon tyckte va snygg dessutom) inte va into hennes K om man säger så.

• yohanna

Piaf: många gayisar e ju snygga. och har stora ( )

• yohanna
    nu kommer jultomten med PAKET!
  • yohanna

Piaf: neeej! inte vad jag stött på dock.

• yohanna

Gislöv: ta djupa andetag!

• yohanna
    Piaf: jag gillar dina frågor.
    det där med bröst. egentligen e det som med allt annat. alla saker e fina på sitt eget sätt. men det klart man stött på ett par olika i sina dar. ska jag vara helt ärlig och inte hänga ut nån ( ) så har K enormt snygga bröst. de e liksom fasta och runda och så gosiga! haha. men annars, jag menar, jag kan alltid hitta nått fint.. iaf nästan alltid. men bröst skulle jag vilja säga spelar mindre roll än snippan. en kommentar som min bästa kompis sa en gång (usch vad jag låter rå o hemsk nu.. ) var att man behövde en karta för att hitta i den hon varit med snippa.. need i say att de inte träffades mer efter det?
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D