Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Yohanna:
Ni låter som mig o min syster... Hon var den flickiga o jag den knubbiga!
Yohanna:
Ni låter som mig o min syster... Hon var den flickiga o jag den knubbiga!
Fru B: Absolut!
Men humpf, varför får de träffa dig o inte jag!? Nu vart jag nästan lite ledsen i ögat ju, ska andra här på FL få träffa dig?! Böööööl!!
Tyck nu inte om dem föööör mkt!!
Godnatt på er godingar och ha en underbar fredag!!
>----- -----
Fru B: Bra!
>-- --
Hejsan flickor!
Hoppas ni alla mår bra!
Var i dag iväg hos läkaren och har fått lämna MASSA prover! Usch, gillar inte!
Innan var det alltid min pappa som följde med mig på provtagningar, men sedan han gick bort känns det inget vidare att ta med någon annan så jag härdar själv! Men det går bättre o bättre! Stolt!
Läkaren tror att jag har fått en kronisk tarmsjukdom, IBS. Men vill inte sätta någon diagnos ännu utan vänta in provsvar o så vidare. Men alla symtom tyder på IBS.
Så ja, varför inte...när jag ändå har urinvägskatarr som kan vara kronisk så kan jag väl lika väl slå till på en kroniks tarmsjukdom med! Jippe!
Ni måste tro att jag är helt knäpp, har bara en massa besvär ju. Men det har inte alltid varit så här... Detta är väl vad jag får betala för att jag har haft en bra barndom.
Nä, men det har varit lite mkt runtomkring mig under några år så det är väl lite det som sätter sina spår på min kropp. Så jag brukar alltså inte vara så här klen!
Vad ska ni göra ikväll då?
Jag ska mest slappa o ta det lugnt, ska upp imon o arbeta. Funderar på en godis påse... måste passa på innan kosten ska läggas om!!
Nu ska jag sluta tråka ut er! Stor o kram!!
>---- ----
Fru B: Hej!
Va roligt att du hade det bra!
Nä, sådana tankar har jag inte om er! Mest negativa om mig själv när det kommer till dessa saker. Har bra självförtroende men inte när jag får prata om mig själv, och här hos er får jag göra det... då blir jag genast osäker emellanåt eftersom jag inte är van vid det.
Inte meningen att få dig att tro annat! F´låt!
Det är skönt att få lite rätsida på vad det är. Eftersom värken sitter i dygnet runt gör det mig ganska nojig, särskilt efter pappa. Så visst blir det skönt att få veta, även om det inte kommer bli vidare roligt att leva med det kanske. Du fattar vad jag menar va?
IDOL!! Hur kunde jag glömma!!??!! Ska med se!!
Ha det superbra hos morfar! O krama barnen från mig!
Madge: Hej!
Va gullig du är, det finns en tråd såg jag igår.
Njut!!!
Tintomara: Ja, jag lever med liiiite otur på min sida just nu. Hoppas därför på en skitbra pensionsålder!
Tack söta du!
*kilar till träff-tråden*
Madge: Tack!!
Typ så här...
www.magotarm.se/textversion.html
Nähä....
Det fungerar inte att länka IBS... Det är alltså inte jag som är dum!!