Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Yohanna:
    Nop, det blir min tredje (fjärde om man räknar med en minamini).

Vad jag ska ha...? Det får ni se

Sätter in en bild när den är färdig.
    Det kommer låta så konstigt att förklara bilden så jag väntar ut att få visa upp mitt konstverkj i stället

• Piaf

Yohanna:
    Jag har en skorpion på nedre delen av ryggen. Den har suttit där i 16 år nu, men jag gillar den fortfarande.

Sen har jag en örn på min överarm. Den har sittit där i tre år, nåt sånt. Och jag är mycket glad i den me..

Nu ska jag göra en...... Ha! Får du inte veta

• Piaf

Yohanna:
    Ja, jag tycker också det är spännande.

• Piaf

Yohanna:
    Jag är en sån som gillar att bli tatuerad, på något märkligt vis

Min skorpion gjorde gräsligt ont. Gjorde den nere i Thailand hos nån småtatuerare där så det var nog hela stämmningen.

Min örn var en ganska så mysig upplevelse.
    Jag minns att jag sa något knäppt till Christian när jag låg där i stolen som tatueraren och han fnissade glatt åt. De frågade om det gjord ont och så svarade jag att - ja, det känns såklart i armen, men samtidigt så kittlar det så skönt någon annanstanns .

Jag menade såklart inte så som det lät, utan menade faktist att jag smånjuter lite grann av den typen av smärta. Jag ser fram mot att få göra den här tatueringen, längtar mycket!! Han som gör den är extremt duktig och köerna är ganska långa så det gäller att boka upp sig fort

• Piaf

Yohanna:
    Jättefina anledningar.
    Låter jättefint!

Vad ska du göra nu då?

• Piaf

...och du... ja det skulle jag

• Piaf

Yohanna:
    Ja, men inget överdrivet. Ungar i mänder och tidig moprgon i morgon igen... Blir väl lite småmys bara

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D