Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Kan för övrigt meddela att jag faktiskt gått mellan 6 och 7 km idag *stolt*.
Vad har ni för idag?
Kan för övrigt meddela att jag faktiskt gått mellan 6 och 7 km idag *stolt*.
Vad har ni för idag?
Nä, jag tror inte det är så allvarligt. Det är väl bara att man fastnat i lite tankegångar och inte kommer ut från dem. Men det känns bättre nu, bara man kommer ut från lägenheten och gör något så känns saker och ting lättare.
Härligt med julklapparna, cotton! Har du haft många att köpa?
När jag var till BM förra året för att diskutera p-medel sa hon att de inte gärna sätter in spiraler på de som inte fått barn. Varför fick jag aldrig riktigt klart för mig eftersom det inte var något av intresse för mig. Tänkte att det hade något med livmodern ändras eller något sådant.
Jag får inte äta sådana hormongrejor som finns i p-piller och dyl. Vi har blodproppar i släkten, mamma, mormor, morfar har haft det, säkert flera. Då fick jag prova minipiller under 1 halvår, men aldrig igen!
Tack snälla för att ni finns och sen för att ni tänker på mig. Det värmer mitt hjärta!
>-- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- --
Sambon får skydda sig, det förstör ju det hela egentligen och blir inte alls lika trevligt, men vad finns det för alternativ?
Spiral är jag inte intresserad av, efter man har fått barn kanske det kan vara något. Det är vad BM sa också.
Tinto:
Tack för frukost Junija ! Precis vad jag behöver innan jag ska ta mig ut på en promenad.
Soleil: Kan vi inte ha en egen Idoltävling då ?
Kanske man kan ha olika kategorier:
Snuskvisor är den ena, men sen då?
Så kan vi ha final på träffen ! Kan ta med filmkameran och filma .
Jag har en tjock bok med svenska visor(?) av olika varianter . Kanske inte är svenska, det är en bok med låttexter iaf . Den ligger nerpackad nu...