Inlägg från: Gisse the one and only |Visa alla inlägg
  • Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Piaf

Ibland så tar man då lån för själva huset, har man ingen kontantinsats att lägga då får man ta ett speciellt lån till detta med högre ränta. Sen får man ibland låna till pantbrev och lagfart om man inte har kontanter till dessa och då även de till högr ränta. Ska man låna för renovering så är det också högre ränta på den summan.

Villalån är ett lån för sig. När ni bygger själv så vet jag inte vad och hur mycket ni lånar till, ingen aning det är så olika. Kram

• Gisse the one and only

Fel länk hahahaha

• Gisse the one and only

Björkeli

Hahahahaha hur fan fick du ihop 210 fulpoäng? Hahaha

• Gisse the one and only

Yohanna

Gå in i glassalmanackan och skriv upp dig för träff

• Gisse the one and only

Sofie75

HEEJ!! Längesedan ju. Ska du med på träff så gå in i glassalmanackan

• Gisse the one and only

Jo jag har shoppat kan du tro, har knappt nåra kvar, såå skönt!! SNÖ vill vi ha nu, jag håller med dig. I Kalmar har de snö och det snöade lite i Landskrona i förrgår. Såå fuskit!

• Gisse the one and only

Godmiddag brudar!!

Jag har idag tagit ett stort beslut, men som känns helt rätt.

Jag ska INTE operera bort min livmoder Jag vågar helt enkelt inte. Har nu fått en massa info om hur det blir efteråt och det ser inte lovande ut. Man kan bli konvalesent i ett helt år, inget ovanligt Och det kan bli en massa komplikationer. Dessutom, så anmäls det massor med FELoperationer, där de tagit bort även äggstockarna, "av misstag" , så nope, jag behåller min och biter ihop ett tag till även om det är skitjobbigt ibland. www.patientombudet.se/

Så, jag ska börja jobba i Januari, i MIN egen butik och jag längtar så bara den!! Kram Gisse

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D