Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Fler som tjatar ikväll...
    Jaså du Soleil - Måns..... Nja, han när lite för snällmesig för att det ens ska småpyra lite i mina brallor!

• fru bengtsson

Fler som tjatar ikväll...
    Jaså du Soleil - Måns..... Nja, han är lite för snällmesig för att det ens ska småpyra lite i mina brallor!

• fru bengtsson

Yohanna: Skulle vilja höra dig säga sex laxar i en laxask nu!
    Hur mår du? Du verkar ha kul iaf!

Fast jag håller med Björkeli: INTE BLANDA!!!!

• fru bengtsson

Gud vad skumt det känns att hoppa runt i olika trådar och prata med samma människor, fast om olika saker!

• fru bengtsson

Snart är det SPA!

• fru bengtsson

Soleil: Jag hinner tyvärr inte läsa så mycket just nu. Det känns som att det alltid är någon av de övriga 3 i familjen som klänger på mig....

• fru bengtsson

Soleil: Nu är jag riktigt avis på dig faktiskt... Hmm, någon av mina egenkvällar ska nog ägnas åt att läsa lite. Frågan är bara vart jag ska fara för att få sitta i fred och läsa.

• fru bengtsson

För att du har pengar att lägga på böcker...
    Jag är med i två bokklubbar till Manda, och egentligen kanske det skulle räcka med en så jag också kunde köpa lite böcker, men jag kan liksaom inte välja bort någon av dem....

• fru bengtsson

Nalle Puh och Go´boken, fast inte vanliga Go´boken utan det är ABC-böcker. Varje bok handlar om en bokstav, och hon bara älskar dem! Hon går omkring och ljudar ord här som bara den sedan vi började läsa dem för henne...

• fru bengtsson
    *skrattar gott* Försökte övertala Patrik att han skulle dansa lite för sin fru ikväll, men han trodde inte riktigt på den idén!
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D