Inlägg från: yohanna |Visa alla inlägg
  • yohanna

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon. Nu har jag avlyssnat mina medelanden.. *får tårar i ögonen*

• yohanna
    Rörd, ledsen och glad.
    Det är medelanden från den första tjejen jag verkligen älskade. eller snarare avgudade. vi var ett par i nästan ett år. hon var min saga, det var som på film. *blir rörd igen vid minnena*
    vi har inte pratat på lite över 2 år. i slutet var allt så infketerat att vi inte ens kunde hälsa på varandra på staden, det var för mycket som bara gjorde så ont. men i förrgår kväll hade hon ringt min mobil och lämnat mobilsvarsmedelanden.
    Hon ville bara säga att hon sakanar mig så mycket, att det var dagen då det var 3 år sen vi sågs första gången och att hon alltid kommer älska mig. sedan undrade hon om vi inte kunde ses.
    den här tjejen, ingen kommer någonsin bli så speciell för mig på det sättet hon är. hon kom in i mitt liv när jag mådde som sämst och utan henne skulle jag aldrig suttit här idag, så det e mycket känslor just nu.
  • yohanna
    Piaf: Jag vet inte. jag e fortfarande väääldigt chokad att hon ringde. det var väldigt oväntat. men jag tror inte jag ska träffa henne, för vissa saker gör sig bättre i minnet.. men samtidigt skulle det vara så kul.. men jag tror det lutar åt nej.
  • yohanna

fb: jag antar att hon vill ses, för att se om det finns något kvar mellan oss.. junija: ja det e det minsta man kan säga..

• yohanna

piaf: hon bor i gbg, alltså 8 mil från mig.

• yohanna

Piaf: vad ska du göra idag?

• yohanna

cotton: då e du nästan som min storasyster. hon e min halvsyrra o 10 år äldre. åh vad jag brukade älska att åka o sova hos henne.

• yohanna

Jag har inte varit på FL så mycket förutom i min tråd, men ja.

• yohanna
    Piaf: jag garvar fortfarande åt ditt inlägg!
    Björkeli: jag känner, vad jag känner, vad jag får till mig liksom. det e svårt att säga.
    Junija: jag kommer inte träffa henne. jag bestämde mig förut. det är inte rätt mot karin och jag känner att det vilar bäst i det förflutna. visst är det tråkigt, eftersom hon är min riddare i skinande rustning, men det är bäst för mig att låta bli.
  • yohanna

Junija: det var fint, det är fint, det kommer alltid vara fint. fint men fel.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D