Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Björkeli: Grattis till Madicken! *Blåser upp en röd ballong och skickar den med vinden till henne*
    Ja du, det där med fasta rutiner, tydliga signaler och att stå fast för det man sagt/bestämt tror jag stenhårt på. Vi använder det mycket i jobbet, och har lärt mig att ha lite "pokerface" även om det är skitjobigt mitt i en konflikt. Gråta kan jag göra efteråt om jag behöver...
    Hoppas för allas er skull att det löser sig!

Hur fukar det för Madicken och hennes hud? Är ho lika torr året runt, eller är det värst på vintern som det är för Manda?

• fru bengtsson

Godmorgon!

Sofie: Kul att din dag och kväll blev så lyckad!

Här är Ellen fortfarande snorig och lite varm och jag börjar ha ont i halsen (Yohanna, håll reda på din jäkla orm! ) så här görs inte många knop vill jag lova. Tack och lov för förskolan, så Manda får vara ute och leka på förmiddagarna i alla fall!

• fru bengtsson

Sofie: Det är ganska lugnt här nu för tiden, så du kan väl dra igång ett party eller liknande i tråden någon kväll framöver? Du verkar ju vara en bra festfixare att döma av dina bilder! Jag kan säkert knåpa ihop en ny tröja att ta med hit som värdinnegåva....

• fru bengtsson

Björkeli: Och nu är jag inte alls nyfiken... Tur att jag har en inbox om det är något du skulle vilja prata om... Vad som helst!

• fru bengtsson

Hej hopp!

Yohanna: Det kanske var "bra" att du bröt ihop så du blev tagen på allvar...? Eller känner du att du blivit det hela tiden? Hur som helst hoppas jag att du blir hjälpt av tabletterna nu, och att smärtkliniken och sjukgymnnasten kan hjälpa ytterligare framöver. *kramar om dig, men bara försiktigt så du inte får mer ont*

Förresten tycker jag också att du är superduktig som tar upp kampen mot nikotinet igen!

Björkeli: Det låter ju inte bra... Du får kröäva en ordentlig utredningför så ont ska man ju inte behöva ha! *kramar om dig också*

Cotton: Så mycket grattis!!!! Gud vad kul och spännande! Hur länge har du på dig att bestämma om du vill ha jobbet, och när flyttar ni ifall du tar det?

• fru bengtsson

Jag mår bara fint, tackar som frågar!

• fru bengtsson

vet ni vad Manda sa när jag lagt henne? Nä, hur ska ni kunna veta det...!
    När jag var på väg ut sa jag: Vet du vad Manda Bengtsson, jag älskar dig! Då svarade hon: Vet du vad mamma Bengtsson, jag älskar.... farmor! Skitungen min!

Ellen har f ö vänt sig både från rygg till mage och från mage till rygg ikvväll! Och jag som var fundersam på om hon skulle bli "sen" eftersom jag bär henne mycket mer än vad jag någonsin bar Manda!

Björkeli: Det är helt underbart när man fått rensa, både bland materiella saker och bland känslor tycker jag! Hur länge sedan är det som din pappa gick bort?

• fru bengtsson

Björkeli: Jag har inte förlorat någon nära anhörig sedan min mormor gick bort när jag var 10 år, så jag kan inte säga att jag vet hur du känner dig, men jag kan krama om dig i alla fall.
    Jag stod min mormor väldigt nära och tillbringade åtminstone en stund hos henne varje dag. Vi var bästisar och än idag kan jag sakna henne så det gör ont i mig. Jag tröstar mig med att hon finns här runt oss och håller ett öga på mig och min familj, och jag är helt övertygad om att jag någongång, någonstans kommer att träffa henne igen.

Nog om detta innan jag blir alldeles ledsen i ögat....
    Såg du hela Idol okväll, och vad tycker du isf? Själv är jag ju barnsligt förtjust i Sebastian, tycker att han är så cool!

• fru bengtsson

Björkeli: Jag har inte förlorat någon nära anhörig sedan min mormor gick bort när jag var 10 år, så jag kan inte säga att jag vet hur du känner dig, men jag kan krama om dig i alla fall.
    Jag stod min mormor väldigt nära och tillbringade åtminstone en stund hos henne varje dag. Vi var bästisar och än idag kan jag sakna henne så det gör ont i mig. Jag tröstar mig med att hon finns här runt oss och håller ett öga på mig och min familj, och jag är helt övertygad om att jag någongång, någonstans kommer att träffa henne igen.

Nog om detta innan jag blir alldeles ledsen i ögat....
    Såg du hela Idol okväll, och vad tycker du isf? Själv är jag ju barnsligt förtjust i Sebastian, tycker att han är så cool!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D