Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Piaf
Okej, så Ch's föräldrar är från Trelleborg? Det är mina svärisar med.
Du får komme en annan helg då, vi åker upp varannan ca nu i vinter, så det blir säkert läge
Piaf
Okej, så Ch's föräldrar är från Trelleborg? Det är mina svärisar med.
Du får komme en annan helg då, vi åker upp varannan ca nu i vinter, så det blir säkert läge
Piaf
Ja mannen är från Trelleborg och jag jobbar där
Piaf
Ja, men nu finns det inga hus i Trelle som är fina, det vi skulle titta på var ju litet och nu flyttar den store sonen hem igen och då fick vi inte plats i det huset. Så vi avvaktar och letar vidare. Vi vill INTE renovera
Piaf
Nu ska jag iväg till jobbet, så du får ha en bra dag och lycka till med körkortet ( har inget B-kort, bara A-kort, MC ) Och så ses vi i Hästveda en helg och dricker kaffe Kram
Godmorgon snyggingar!!
Ska snart iväg och jobba IGEN Hinner knappt vara här just nu, men jag tänker på ALLA i denna tråd och jag vill att ni tittar in i glassalmanackan ibland för uppdatering av Hästveda turen
Kram på er alla, Gisse
Fiskar här efter en liten kram idag denna sorgens dag
En god vän till mig har tagit sitt liv och jag är så ledsen. Fick veta det nu, min syster ringde och det känns tungt.
Han blev 47 år och lämnar tre döttrar och fru efter sig och ingen vet varför
fru b
Tack......
Han var alltid en lite sorglig kille, snygg och väldigt poppis. Men man undrade ofta vad som rörde sig därinne......han bodde hos sin farmor och farfar så lång tillbaka jag kan minnas och han hade en halvbror som han fick kontakt med sent i livet.
Ja livet är konstigt och man kan inte låta bli att undra om det fanns något man kunde gjort annorlunda. Mest synd är det om hans barn, de är förtvivlade......
fru b
De är ju ganska stora nu, 17 år, 15 år och 12 år.
fru b
Nej, jag kan inte låta bli att tänka på hur dåligt han måste ha mått. Under en lång tid säkert. Han kanske har haft dessa tankar i många år. Usch........ Tänk om han hade sagt något.
Jaja, jag kan inget göra, bara finnas för hans fru och barn, och hoppa spå det bästa. De har redan fått kontakt med en krishanterare på orten, så det ska nog bli bra så småningom. MEN, den där frågan som man aldrig får svar på "varför" den måste ju äta upp hans döttrar.