Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Yohanna: Vad händer? Har du hört av dig till henne eller väntar du på att hon ska ta första steget?

Cotton: Så skönt att se dig igen! Vet du om det är stor chans att du får jobbet?

• fru bengtsson

Yohanna: Det var ett vanligt, allmänt föräldramöte för alla, så det informerades bara lite om vad de tänker "jobba med" nu det här året. Helt lugnt alltså!
    Skönt att hon SMS:at nu iaf.

• fru bengtsson

Madge: Va?! Var? Hur? Varför?

• fru bengtsson

Snorig och täppt Ellen. Blir nog ingen rolig natt, så jag går och lägger mig nu.

Godnatt!

• fru bengtsson

Yohanna: Tackar! Själv åt jag frukost 07:15 imorse, men en dajmstrut satt fint nu efter lunchen!

Hur är det idag? Har du pratat med tjejen?

• fru bengtsson

Jag trodde vi skulle kunna åka in till stora lekparken i stan, men Ellen är inte så pigg. Jag tog in henne från vagnen efter att hon sovit två timmar för att ge henne välling. Hon fortsatte sova medan hon åt och hon sover fortfarande nu en timme senare. Varm känns hon också, så vi blir nog bara inne tyvärr.

Så skönt att ni pratat ut nu! Nu ser ni till att vara snälla och inte bråka mer! Ta hand om och värdesätt varandra i stället! *sagt med min allra strängaste vuxenröst*

• fru bengtsson

Junija: Inget bra husmorstips, men Miniderm har vi använt till Manda, ibland i kombination med cortison, när hon blivit torr och fått eksem.

• fru bengtsson

OK då Gisse, har du två eksembarn är du ju dubbelt så erfaren som jag som bara har ett!

• fru bengtsson

Inte jag heller! Förlåt om det lät så....

• fru bengtsson

Junija: Som sagt, ni kommer säkert snart att hitta den sovlösning om funkar bäst för er familj! Hoppas att det blir bättre med huden för Junia också, för det är inte roligt heller att behöva hålla på att experimentera och byta mellan olika salvor...
    Vi (Jag!) är ju här nästan jämt, så dyk du upp precis när och hur du vill!

Madge: Gick du på högstadiet för 5-6 år sedan?!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D