Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Gislöv: Du kanske blir utsedd till FL:s egen GILF (Glass I'd like to fuck)
Gislöv: Du kanske blir utsedd till FL:s egen GILF (Glass I'd like to fuck)
Gislöv: Vill också se dig i mars Men jag kan ju inte..... *surar*
Gislöv: Läs min senaste dagboksanteckning så förstår du varför...
Gislöv: U bet!!
Ha en bra fortsättning på dagen, tjejer!
Kramar och glass i mängder lämnar jag innan jag stänger för dagen
>--- ------ ------ ------ ------ ------ ------ ---
Goddagens
Är inne en snabbis innan jag ska sticka vidare. Hoppas ni alla mår bra
Idag har vi varit och shoppat julklappar till Junia - BAJEN-PRYLAR : Träningsoverall, matchtröja, flagga och mugg. Dessutom så sänkte jag mig själv fullständigt och föll för en dörrmatta med stans största Bajenmärke JAG??? Den forne AIK-aren? Shit pommes frites vad livet förändras
Får väl erkänna att jag aldrig var någon inbiten AIK-are, men alla var ju tvungna att heja på nåt när man växte upp
Kram på er alla. Vi ses imorgon
Good morning ladies
Ställer in lite nybryggt kaffe och nybryggt te, nybakade scones med marmelad, och färskpressad apelsinjuice. Hoppas ni alla sovit gott
Godmorgon!
Nu är jag tillbaka - får uppdatera mig under dagen. Fick en hint om någon IDOL-final som jag skulle delta i
Vi ses under dagen
Passar på att ställa in gooood frukostbuffé till allihop.
Soleil: Här är en till som ska på Luciafirande i förskolan idag. Hur många vuxenpoäng är inte det? För att inte tala om att jag dessutom ska filma det
Calcio: Noterade att två stycken drömt om dig... Det har jag också gjort I helgen. Det är ju tre i rad. Det _måste_ innebära att du ska skrapa en trisslott!
Glöm inte mig när du skrapar
Piaf: Japp, men jag minns inte vad jag drömde, minns bara att det var om Calcio.