Inlägg från: Junija |Visa alla inlägg
  • Junija

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Förresten så deppar jag över att min dator har havererat också, och att de ringde från supporten och meddelade att hårddisken havererat. Det är som både jag och Sambo säger; allt som det står Siemens på, går sönder ALDRIG mer kommer jag att köpa något från dem!!! Fick datorn i maj - och den gick sönder i november. Fan, va ledsen man blir

• Junija

Calcio: Horation är huvudrollsinnehavaren i CSI Miami *slurp* ?.pinsamt, jag vet
    Vattkoppor på muffen slapp jag tack och lov

Piaf: Haha, jag strök också trosor förut, t o m strumpor. Manglade alla lakan och dukar. Idag får man vara glad om jag stryker framsidan på en blus, det är ju ändå bara den som syns under kavajen

• Junija

Haha, jag gillar min "bestämda artikel" jag fick till på namnet Horation

• Junija

Calcio: *pustar ut* Var först rädd för att du skulle idiotförklara mig fullständigt och kalla mig blind och döv och halt och lytt och IQ-fiskmås och personlighetskluven och.... ja, du vet Vilken tur att det är fler som delar min udda smak

• Junija

Sofie: Oj, aj, aj... Hur går det då? Du får börja sprätta upp madrassen med andra ord...
    malmis? Nu känner jag mig så där korkad igen?

• Junija

...eller jag tror jag greppar nu...

• Junija

Calcio: Ahaa Det var som katten. Det är väl det att han är så långt ifrån min "normala" smak som han kan komma, så därför trodde jag nog att jag nästintill var ensam om min beundran för honom

I vanliga fall är det män som David Duchovny (Fox Mulder i Arkiv X) som får mig att tappa fattningen, dregla, le fåraktigt och titta långt bort i fjärran.

*dånar och faller samman av bilden på näthinnan*

• Junija

Gislöv: Haha, tänker genast på "American Pie"

Och GRATTIS!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D