Inlägg från: Junija |Visa alla inlägg
  • Junija

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Fru B: Du får sy en ny

• Junija

Fru B: Erkänn, du har hängt den på en galge i klädkammaren och använder den som smyckehängare Sorry, kan inte släppa din adventskalender....

• Junija

Nu go' vänner, så avviker jag för dagen. Ska faktiskt titta på julkalendern ikväll, tillsammans med Junia och se vad hon tycker.

Ha det gott allihop!! Kram >----- -----

• Junija

Godmorgon godbitar

Fru B: Noterade att du lyckats hitta det riktigt speciella och smarta stället när du städade undan julkalendern

Nu ska jag fika lite.......

• Junija

Ha en underbar helg allihop!

Jag ska möblera och julpynta mitt nya hem denna helg *glad*

>===== =====

• Junija

Godmorgon! Äntligen har jag tillgång till lite dator

Har flyttat mig blå i helgen, och nu bor vi i kartonger. Här har varit fullt ös förstår jag...
    Ska försöka uppdatera mig under dagen.

Kram så länge!

• Junija
    Jösses vad ni har hållit låda härinne

Jag måste dock säga att jag blev besviken att Agnes vann Idol-finalen. Tycker att hon är en mini-kopia av Anna Book i nytappning à la Britney Spears. Alldeles för mycket dock- flicka som media kommer sälja som sexbomb. Nix pix. Inte min stil. Sebastian däremot tycker jag hade en egen stil som borde knäckt Anges med hästlängder? Men, men alla kan ju inte ha samma goda smak som undertecknad Fast han kommer väl tillbaka kan jag tro?

Fru B: Hmm Tänk att jag är också lite förtjust i Horatio? Vad har han liksom? Egentligen? Fattar det inte själv om jag ska vara ärlig.. Men jag blir ändå lite till mig när jag ser honom

Piaf och Björkeli: Jag tycker inte det är någon katastrof att ni fuskat lite med rökningen. Ni gör ju så gott ni kan, det är det viktigaste

Tintomara: NipTuck har jag inte en susning om vad det är. Är den bra? Vad pratar ni om för kön...?

Panda: Jag tyckte också att cigaretter smakade gott. För att inte tala om vilken smakförhöjare det var när man drack öl eller vin Göta Petter! Har dock kommit fram till att jag aldrig kommer att kunna ?smaka? igen, för jag tror att jag skulle vilja smaka mer då? Samma med snus *saknar massor*

Gislöv: Vattkoppor var det värsta jag haft någongång. Stackars din pojk
    ...vi måste också köpa tvättmaskin?

C tt n: 65% bitch Det var inte illa

Förresten hörrni, Fru B och Piaf, så tycker jag det är jättekul att läsa om era bestyr med både, barn, hem, make osv Dessutom skriver jag ju om mina egna

Madge: Smakade grekmaten bra? Det brukar ju vara en riktig höjdare att äta grekiskt?

Yohanna: Vad målar du? Har du några alster att visa i galleriet?

Petunia: Vad trist med din gudfar Är det väntat eller har det kommit plötsligt?

Calcio: Jag var också 15 när jag hade vattkoppor. Jag var helt väck i två veckor. Så sjuk kan jag inte minnas att jag någonsin varit, varken före eller efter.

Sofie: Jag hade också en så där jobbig natt Bedrövligt så uselt jag sov. BLÄÄÄ!!

Jag är förresten en: ?LAYAspot ?

?Du är en riktigt härlig prick! Vi på Passion Of Sweden gillar dig i alla fall skarpt. Du är pålitlig och man vet att man får valuta för sin tid om man spenderar den med dig. Om du inte håller med om det så är du antingen väldigt blygsam eller så känner du inte dig själv. Du är helt enkelt en sådan där som man vill tillbringa varje ledig timme med. Det skulle förmodligen vara varje människas dröm att efter en hård arbetsvecka få krypa ner i ett varmt bad tillsammans med dig och bara njuta. ?

Inte ens jag skulle vill umgås med mig varje ledig timme
  • Junija

Sofie: Hur mår du? Sitter du också och gäspar efter en usel natt? Jag är helt slut!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D